voiko omega 3 aiheuttaa alkuraskaudessa verenvuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
onko tietoa voiko omega 3:set aiheuttaa alkuraskaudessa verenvuotoa, tai ruskeeta vuotoa?

oon viikolla 8 ja viikko sitten alko vuotelu. samaan aikaan otin omega 3:set käyttööön. tätä ennen ei ollut vuotoa. testeissä pissa sun muut kävin ja mitään ei löytynyt. ultrassa löyty kuitenkin ihan elävä sikiö ja sydänäänet ok.

vikaa ei vaan löydy mistään ja vuotoa tulee..tuli mieleen sit noi omegat?

Onnea raskaudesta!

Kysymykseesi en osaa vastata.

Kalaöljyn ominaisuuteen kuuluu mm. hyytymisen heikentyminen. Muutenhan sitä suositellaan ihan ehdottomasti raskauteen ja itsekin käytin sitä koko raskauden ajan. kannattaa kuitenkin lopettaa sen käyttö pari viikkoa ennen laskettua aikaa juuri tuon hyytymisasian vuoksi. Itse vuoden 2,4 litraa enkä tiennyt tuosta lopetuksesta.

Muista käyttää myös kaikkia muitakin susiteltuja vitamiineja ja mm. maitohappobakteereja.

Voi hyvä ihminen. Omega 3 on ihan tavallinen rasvahappo- Sitä on mm. kasviöljyssä, jota toivottavasti olet käyttänyt ennenkin. Uskallan luvata että se EI ole syy sun vuotoihin. Onnea matkaan toivottavasti kaikki menee hyvin.

[QUOTE="Fakta";26893698]Voi hyvä ihminen. Omega 3 on ihan tavallinen rasvahappo- Sitä on mm. kasviöljyssä, jota toivottavasti olet käyttänyt ennenkin. Uskallan luvata että se EI ole syy sun vuotoihin. Onnea matkaan toivottavasti kaikki menee hyvin.[/QUOTE]

Minä saan nenäverenvuotoa kalanmaksaöljystä. Se tuli testattua useampi kerta ja totta se vaan on. Eihän noista koskaan tiedä, kenelle tulee ja kenelle ei. Minä lopettaisin kyllä ap:n asemassa noiden öljyjen nauttimisen.

Kuumimmat

Yhteistyössä