Kuinka pian tyhjennykseen?

  • Viestiketjun aloittaja Äiti unelmissaan
  • Ensimmäinen viesti
Äiti unelmissaan
Nyt luettuani onnellisten loppujen juttuja tuolta vauvat.netistä olen jo ihan paniikissa. Mitäs jos ne keskiviikkona keskeyttää tämän, ja parin viikon päästä oliskin löytynyt sydänäänet?

Tää on mun eka raskaus, joten en oikein tiedä, milloin olis ihan pakko näkyä pienen sydämen, siis millä viikoilla. Mulla ei löytynyt ääniä 7+0, oli supistuksia ja vähän vuotoa. Siksi ollut tämä viikko saikkua ja ens ke uuteen ultraan. Jos oikein käsitin, silloin on myös varattu tarvittaessa aika päiväkirurgiselle lääkkeelliseen keskeytykseen.

Apua! Mitäs jos se voiskin olla sit myöhemmin hengissä, vaikka seuraavassa ultrassa ei näkys. Nyt mua todella pelottaa. En ollu tullu ajatelleeks, ettei ne lääkärit välttämättä tiedä kaikkea. Vuotoa eikä kipuja oo ollu ma jälkeen ja eilen näin unta (ennen kuin löysin ne onnelliset jutut) että ultrassa löyty elävä sikiö.

Aikaa on liikaa ajatella... Olen jo surutyötäni tehny tälläkin palstalla, ja suoraan sanottuna noi onnelliset jutut sekoitti mut uudestaan.

Kuinka kauan olette odottaneet ennen "väkivaltaista" tyhjennystä, että lähtiskö menemään itsekseen? Liittyykö odottamiseen jotain riskejä, jos ei ole vuotoa/kipuja?

Jos vain joku voisi vastata...
 

Yhteistyössä