voiko olla totta että pph:n....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alalle aikova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alalle aikova

Vieras
Lueskelin täällä eilen, että joku pph sanoi tuntipalkkansa olevan 3e brutto. Voiko se olla totta? En ihan äkkiseltään kyllä usko tuota. Vastatkaa hoitajat mikä on totuus teidän palkoista?

En tiedä onko tuo 3e/h totta, mutta mun anoppi on pph, palkka ei todellakaan ole mikään iso, päivät pitkiä ja tuleehan siinä kaikenlaisia kuluja mitä eivät ns. "kulukorvaukset" korvaa.. :(

Kyllä minun tuntipalkkani on yli 8e. Siihen vielä tulee veroton kulukorvaus ja ylityöt, jotka meillä on jo aika hyvät, verrattuna entiseen. Parannusta tulee taas palkkoihinkin:) Käteen minulla jää n. 1500e/kk. Ei ole työmatkakulujakaan! Suosittelen aloittamaan jos harkitset sitä. Tämä on ihana työ!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja kun.pph:
Käteen minulla jää n. 1500e/kk

Ei mun äiti ole koskaan saanut noin paljon käteen pph:na vaikka on saanut kaikki lisät pitkän töissä olon jälkeen.

Meillä onkin palkat nousseet aika kivasti. Ja nousujohdanteista näkyy tulevaisuuskin olevan. Koska äitisi on ollut töissä? Minun työpäiväni on yleensä 7-16 eli ei kovin pitkät. Toki poikkeuksiakin on.

Ei mun äiti ole koskaan saanut noin paljon käteen pph:na vaikka on saanut kaikki lisät pitkän töissä olon jälkeen.

Kyllä mullakin jää tuon verran. Ja hoitolapsia 4½, eli täysi määrä. Tuo toki jo sisältää kulukorvaukset.

Meillä onkin palkat nousseet aika kivasti. Ja nousujohdanteista näkyy tulevaisuuskin olevan. Koska äitisi on ollut töissä? Minun työpäiväni on yleensä 7-16 eli ei kovin pitkät. Toki poikkeuksiakin on.

Mun työpäivä alkaa yleensä 6.30 ja loppuu viim. klo 16. Joskus jo tossa kolmen maissa.

Yhteistyössä