Pph:n oma lapsi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten suhtautua siihen, kun 3v. poikani väittää pph:n oman samanikäisen pojan kiusaavan häntä? Kun olen asiasta kysellyt niin pph sanoo, että onhan niillä ihan "tavallista" nahistelua... Mutta tänään taas poika tuli hoidosta itkua vääntäen ja sanoi, että xxxx repi häntä tukasta ja tönii ja puraisi kädestä :/ Siinä kohdassa mistä sanoi pojan purreen ei kyllä näy mitään..... Aion huomenna kysyä asiaa uudestaan. Sama se, että onko hoitajan lapsi vai joku hoitolapsi, mutta mielestäni järjestelmällinen kiusaaminen pitäisi olla kiellettyä. Poika ollut nyt tällä hoitajalla vuoden alusta asti ja muuten menee ihan kivasti. Yleensä poika menee mielellään hoitoon, mutta on niitä aamujakin, että ei sitten millään....

Mitä tekisisitte tai olette tehneet vastaavassa tilanteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten suhtautua siihen, kun 3v. poikani väittää pph:n oman samanikäisen pojan kiusaavan häntä? Kun olen asiasta kysellyt niin pph sanoo, että onhan niillä ihan "tavallista" nahistelua... Mutta tänään taas poika tuli hoidosta itkua vääntäen ja sanoi, että xxxx repi häntä tukasta ja tönii ja puraisi kädestä :/ Siinä kohdassa mistä sanoi pojan purreen ei kyllä näy mitään.....

Eiköhän siinä vähintään olisi joku nirhauma tai viimeistään huomenna mustelma jos oikeasti noin olisi ;)

Voi toki olla, että pph:n oma lapsi yrittään "pomottaa" lastasi. Mutta hyvä hoitaja puuttuu ja tarttuu asiaan ja lopettaa tuollaisen. Tiedän kokemuksesta, että oma lapsi osaa olla todella haastava! Ota puheeksi hoitajan kanssa ja selvittäkää asia. Puhumalla näistä(kin) asioista selviää =)

Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se ihan mahdollista:( ja varmaan tottakin tässä tapauksessa, valitettavasti:( Vaihda hoitopaikkaa ajoissa!

Juu, vaihtamalla hoitopaikan varmistat sen että kukaan ei koskaan lyö, tönäise tai puraise lastasi...... :headwall:

Ja hoitamalla itse lapsesi saat hoidon olemaan tasan 100% sitä mitä sinä haluat :saint:

Yhteistyössä