A
alalle aikova
Vieras
Lueskelin täällä eilen, että joku pph sanoi tuntipalkkansa olevan 3e brutto. Voiko se olla totta? En ihan äkkiseltään kyllä usko tuota. Vastatkaa hoitajat mikä on totuus teidän palkoista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kun.pph:Käteen minulla jää n. 1500e/kk
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kun.pph:Käteen minulla jää n. 1500e/kk
Ei mun äiti ole koskaan saanut noin paljon käteen pph:na vaikka on saanut kaikki lisät pitkän töissä olon jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kun.pph:Käteen minulla jää n. 1500e/kk
Ei mun äiti ole koskaan saanut noin paljon käteen pph:na vaikka on saanut kaikki lisät pitkän töissä olon jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja kun.pph:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja kun.pph:Käteen minulla jää n. 1500e/kk
Meillä onkin palkat nousseet aika kivasti. Ja nousujohdanteista näkyy tulevaisuuskin olevan. Koska äitisi on ollut töissä? Minun työpäiväni on yleensä 7-16 eli ei kovin pitkät. Toki poikkeuksiakin on.