Voiko olla rentouttavampaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Asunto hämärä ja sade lyö kaatamalla kattoon. Itse saa istahtaa aivan rauhassa sohvalle aamukahvin kanssa. Lapsi on viety jo tarhaan ja mies mennyt töihin. Niin ihana rauhallinen ja hiljainen tunnelma. :D

sama olo varmaan kuin mulla eilen. eli pääsin aikasin koulusta ja oltiin sovittu että meen vasta puolentoista tunnin päästä hakemaan lapset kun ne on just sillon nukkumassa ku pääsin, tulin sitte kotiin ja mikäs ku koulupäivä takana ja ei mitään ääniä missöään...:D oli ihan outoa!

Lisään vielä (ennenkuin joku taas "hyökkää" kimppuun), olen siis opiskelija ja tänään itsenäisen työskentelyn päivä. Alan kohtapuoliin tekemään ne koulutyöt. Mutta nyt ensin nautin tästä harvinaisesta rauhasta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisään vielä (ennenkuin joku taas "hyökkää" kimppuun), olen siis opiskelija ja tänään itsenäisen työskentelyn päivä. Alan kohtapuoliin tekemään ne koulutyöt. Mutta nyt ensin nautin tästä harvinaisesta rauhasta. =)

Minäkin tarkennan sen verran että olen lomautettuna enkä varmaankaan tee tänään mitään hyödyllistä näitä normaaleja kotihommia ja lasten kanssa olemista lukuunottamatta! :laugh:

Täälläkin on ihanan hiljaista, vain minä ja nukkuva mötkylä vatsassa :D Poika on isänsä luona, mies töissä ja minä nostan kohta perseeni tästä tuolilta ja starttaan marjametsään. Ja kun kerran tarkennellaan niin minä olen työttömänä kotona ja kasvatan vatsaa.

Yhteistyössä