voiko olla raskausmyrkytys tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
voiko tää olla jotain sen esivaihetta kun mulla on tässä raskaudessa rv 10 ja rv 18 olleet proteiinit yhdellä plussalla. yhdessä uusintanäytteessä proteiini +.
mistä voi kertoa?
verenpaineet tasoa 120/65.
ei turvotuksia.
olen huolissani koska raskausviikkoja on tällähetkellä vasta 19. tuntuu että koko ilo menee odotuksesta kun mietin että jos raskausmyrkytys puhkeaa liian aikaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No sulla on ainakin hyvä verenpaine eikä turvotusta. Ja nuo siis raskausmyrkytyksen oireita.

niin mietin vaan et jos toi proteiini on jotenki siihen liittyvää ja jossain vaiheessa se tulisi...
en usko että mulla sitä nyt varsinaisesti olisi.
kolmas raskaus ja aiemmin ei ole ollu myrkytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ei välttämättä merkkaa mitään kummempaa tuo yksi plussa. (tee huolellinen alapesu ennen virtsanäytettä... Sekin saattaa vaikuttaa)

olen tehnyt mut aina ei ole ollu vaikutusta. yhden kerran join tosi paljon ennen näytteen antamista, sillon se oli puhdas.
juon normaalisti tosi vähän. sekin kai voi vaikuttaa...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei välttämättä merkkaa mitään kummempaa tuo yksi plussa. (tee huolellinen alapesu ennen virtsanäytettä... Sekin saattaa vaikuttaa)

olen tehnyt mut aina ei ole ollu vaikutusta. yhden kerran join tosi paljon ennen näytteen antamista, sillon se oli puhdas.

Joo kyllä se voi olla myös merkki liian vähäisestä juomisesta. Yritä juoda reilummin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo kyllä se voi olla myös merkki liian vähäisestä juomisesta. Yritä juoda reilummin. :)

joo, ja tietty en ikinä ennen neuvolaa pysty olee 4h pissaamatta vaan näytteetki on sitte vähä mitä on, yleensä jotain tunti rakossa ollut. että ehkä se voi johtuu siitäki et on ns. niukka näyte.
tiedä häntä. huolettaa vaan.

Yhteistyössä