Voiko oikeesti olla tottakaan?? Pyykkikone perkele!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Meillä hajos se pyykkikone... No nyt sitte vihdoin tiistaina ostaa päräytin uuden koneen Gigantista. Lainasin kaverin autoa ja hain koneen kotiin. Isi kytki koneen päälle ja kappas, se ei toiminu :kieh:
Menin keskiviikkona Giganttiin josta mut ohjattiin kodinkonehuoltoliikkeeseen...ja sieltä taas annettiin numero johon soittaa korjaajalle joka tulis korjaamaan uuden koneen :o Nooh...korjaaja kerkes vasta perjantaina kattoon konetta ja totes mulle, että rikkihän tuo on... Ihan tosi :o :o Koneisto pitäis vaihtaa!
Menin takasin Giganttiin ja sanoin että haluan uuden koneen nyt heti. Mutta kappas kun ei heillä ollut enään sitä mallia... :kieh: Johon minä tuumasin että ei ole minun ongelma, vaan se kone mulle nyt heti kiitos!!
Yrittivät Gigantissa tarjota että keskiviikkona tulis osia siihen koneeseen, pystyisinkö oottamaan? :o no en todellakaan!! Jumatsuikka, ostin tuliterän pyykkikoneen ja mun pitäs oottaa viikko että saan siihen varaosia ku ei se toimi!! |O
Myyjä joutu sit myymään mulle satkun kalliimman koneen samaan hintaan ja kehtas vielä vaatia kotiinkuljetusmaksua...19? :o

Taisin olla melkonen asiakas, nimittäin koko homma päätty sitte siihen että Gigantin johtaja toimitti koneen henkilökohtaisesti pahoittelujen kera mulle kotiin, ilman kotiinkuljetusmaksua :saint:

:laugh: Anteeksi,pisti naurattamaan tuo viimeisin lause.
Aivan oikein kun sait samaan hintaan koneen ja tietenkin ilman kuljetusmaksuja! Mäkin oisin kyllä hankala näissä asioissa.

Saat kaikki sympariani puolellesi! Meillä oli vastikään 10 pvää pesukonerikki... Siitä seurauksena minulla sairasloma käden patin takia (pesin käsin niin paljo pyykkiä) ja muutenkin hermot riekaleina sen revohkan takia, mitä takuukorjaukseen mennyt aika ja hermoilu vei... KRÄÄÄÄÄÄK.

Jotenkin niiiiiiiiin tuttua toimintaa Gigantin kanssa. Meillä astianpesukoneen kanssa vähän sama juttu. Lopulta kun kone saatiin toimimaan niin eiköstä vaan asennuspalvelu asentanut sen KOLME kertaa väärin että jostain aina vuoti vedet lattialle. Tulivat sitten lopulta iltamyöhällä viimeisen kerran asentamaan kun käskin heidän korvata vesivahingot jos ei asentajaa näy tunnin sisällä.

..."Se nyt on vaan tyhmää maksaa asennuspalvelusta"

On noita takuukorjari-karjujakin monenlaisia...
Meillä kävi ensin yksi, veti tiskikoneen irti seinästä ja syynäs aparaattia toista tuntia. Sitten hän pyysi jotain rättiä jolla ukkeli sitten kuivasi koneen alla olevan vuoto alustan. Ei kuulemma muuta voi tehdä. Arvatkaa tuliko kone siitä ehjäksi, no ei tullu, vuoti edelleen.

Soitin kodinkone korjaajalle (toinen firma), mies tuli. Koneen ollessa paikallaan hän avasi edessä olevan virtapiiri lootan, sääteli jotain (n. 5min.)
Kone pelasi kuin unelma.
Ainut vaan että tämä korjaaja ei kuulunut kodinkoneliikkeen käyttämiin korjaamoihin.
että tälleen... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä