voiko ne muuten alkaa oikeest ihmettelemään neuvolassa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alotus katos...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alotus katos...

Vieras
hukkasin aikasemman mustelma alotukseni jo. ku leikin likan kanssa ja matto lähti alta ja löin pääni yö pöytään :D voiko ne alkaa ihmettelemään sitä siellä että mistä se on tullu? Mä tän mustelman takia jo noin viikko sit peruin yhden ajan kun en viittiny mennä ja nyt olis uus aika taas. ei tää enää oikeestaan ees näy ku poskiluus mut mietin vaan.... Kannattaa siis riehua muksujen kanssa ku pieni lapsi :laugh: Suosittelen lämpimästi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
no nyt ainakin ihmettelee jos eka pruit ajan ja nyt meet silmät mustana sinne :laugh:

No en mä sen takia perunu täysin kun oltiin sillon mun vanhemmilla ja matkaa olis ollu neuvolaan useempi sata kilometri mutta olisin voinut ehtiä kotiinkin ajois kerta oltiin tulossa samana päivänä ku oli neuvola :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
no nyt ainakin ihmettelee jos eka pruit ajan ja nyt meet silmät mustana sinne :laugh:

No en mä sen takia perunu täysin kun oltiin sillon mun vanhemmilla ja matkaa olis ollu neuvolaan useempi sata kilometri mutta olisin voinut ehtiä kotiinkin ajois kerta oltiin tulossa samana päivänä ku oli neuvola :D

oho nyt selitän sekavia :D siis oltiin lähdössä mun vanhemmilta (jossa tää "onnettomuus" sattui ) kotiin samana päivänä kun mustelma tuli mutta en tiennyt olisinko ehtinyt ajoissa ja kun oli tää mustelmakin joten peruin neuvolan reissun takia :D

Mulla oli aikanaan poistettu viisaudenhammas leikkaamalla, poski ihan turvoksissa ja mustana kun menin lapsen kanssa lääkärineuvolaan.
Lääkäri kysyi suoraan et " onko mies pahoinpidelly sua" ja jatkoi jankkaamista vaikka selitin miten asia on.
Sit vasta älys lopettaa kun jo aika hiiltyneenä sanoin et voin kyllä tuoda sieltä hammaslääkäristä todistuksen siitä hampaan poistosta jos hän ei muuten mielenrauhaa saa kun en pysty suuta avaamaan niin paljoa et vois katsoa sinne et hammas puuttuu (oli kamalan kipeä naama ja suu) ja et jos mua joku löis, niin menisin lääkäriin ja tekisin rikosilmoituksen.
Muuten kyllä ihan mukava lääkäri, mut toi oli jo sellainen kokemus etten tienny itkeekö vai nauraa.. Jatkossa asioitiin kyllä samalla lääkärillä ihan yksityiselläkin puolella kun on tosi pätevä tyyppi nin ettei mulle mitään kammoa jääny.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ne ihmettelis. Epäilis kotiväkivaltaa vai?

Tää mulle tuli mieleen... Mut ei kai ne sentää. eka kerta tää on ku oon mitään neuvoloita perunu tai muutenkaa silmän alunen mustana. Hassua kyllä jos alkavat jankkaamaan jostain perheväkivallasta :)

mä kaaduin keväällä ja löin silmäkulmani betonilaattaan, seuraus: silmä mustan pari kk.
joka paikassa se herätti lähinnä naureskelua ei kukaan oikeestaan perheväkivaltaa epäillyt. neuvolassa sitä vitsailtiin jne. mä olin vielä raskaana. miestä kyllä hävetti mun kanssa liikkua silloin :D

Ite oon aina mustelmilla kun kolhin itseäni joka paikkaan ja niitä tulee muutenkin herkästi. Jopa oma äitini kyselee aina välillä, että lyökö mieheni minua, mikä on vähän ärsyttävää, mutta kuitenkin. Viimeksi olin saanut salilla aikaiseksi kauhean mustelman käsivarteen, ja jouduin sinä aikana käymään verikokeissakin. Labran täti ei ainakaan ihmetellyt yhtään vaikka se oli aika näyttävä mustelma, kiristi vaan sen hihnan reilusti suoraan sen kipeän mustelman päälle :D