Voiko nainen mennä yksin "tuopilliselle"?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Siis samalla tavoin kuin esim mies... Tekee mieli joku ilta mennä hetkeksi esim ohikulkiessa siiderilasilliselle ihan yksin...

Mielipiteitä? Luuleeko kaikki että etsii seuraa?
 
ei kannata
siis kun olet äiti. Äidit ei katso saa juoda siideriä (siis mitään alkoholipitoista) Sitten kun viimesinkin täyttää sen 18 voitkin jo juoda siideriä, tai vaikka kontata ojassa.
 
niiiin
Sen kerran kun olen yksin käynyt niin aina on joku mies tullut heittämään läppää. Totta kai sitä alkaa sitten juttelemaan ja sitten tuleekin jo ajatus että kuvitteleeko tuo toinen että etsin seuraa...
 
PsychoKiller
Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:
Sen kerran kun olen yksin käynyt niin aina on joku mies tullut heittämään läppää. Totta kai sitä alkaa sitten juttelemaan ja sitten tuleekin jo ajatus että kuvitteleeko tuo toinen että etsin seuraa...
Ei kai tämä mikään ongelma ole. Mä sanon ihan suoraan, että haluan olla yksin, jos en kaipaa juttuseuraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:
Sen kerran kun olen yksin käynyt niin aina on joku mies tullut heittämään läppää. Totta kai sitä alkaa sitten juttelemaan ja sitten tuleekin jo ajatus että kuvitteleeko tuo toinen että etsin seuraa...
Usein niin käy. Mutta useimmat miehet ymmärtävät myös naisen puhetta, esimerkiksi:"Kiitos, mutta haluaisin istua yksin" tms.
 
häh
kysytkö ihan tosissasi?? En koskaan ole ajatellut ettenkö vois tehdä kaikkea mitä mieleen juolahtaa , kyselemättä keltään. miten jotku voi oikeesti noin ajatella??? kiinnostas tietää.
 
gg
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata :
siis kun olet äiti. Äidit ei katso saa juoda siideriä (siis mitään alkoholipitoista) Sitten kun viimesinkin täyttää sen 18 voitkin jo juoda siideriä, tai vaikka kontata ojassa.
mäkin olin just kortin saatuani kuskina äidilleni, joka sit oksensi auton pellit ikkunasta vihreiksi. Otti varmaan takasin kaikki menetetyt vuodet :D.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:
Sen kerran kun olen yksin käynyt niin aina on joku mies tullut heittämään läppää. Totta kai sitä alkaa sitten juttelemaan ja sitten tuleekin jo ajatus että kuvitteleeko tuo toinen että etsin seuraa...
Ei kai tämä mikään ongelma ole. Mä sanon ihan suoraan, että haluan olla yksin, jos en kaipaa juttuseuraa.
Ja sitten voi vain toivoa että kuulija ymmärtää kuulemansa...
 
B) kyllä voi ei siinä mitään pahaa ole varsinkaan kun käyttäytyy ihmisiksi eikä vedä persiitä olalle

Minuakin vähän ihmetyttää miksi jotkut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä että jos olet nainen et voi käydä baarissa ilman puolisoa joskus juhlimassa
 
Voi varmasti, miksei voisi?

Mulle noi "tuopilliset" on sosiaalisia tapahtumia joten en ole koskaan yksin käynyt ja en jaksaisi baariin yksin vaivautua, mutta kyllä mulla muutama kaveri jotka saattaa yksinkin lähteä jos sellainen fiilis.
 
vieras
Voi käydä ja olen itsekin käynyt joskus siiderillä. Minusta se vaan on tosi tylsää. Olen puhelias ja seurallinen ja tutun kaverin kanssa siiderillä käynti on virkistävää.
 
Vierasmä
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Voi :D
Joskus 60-luvulla tuo ei kai vielä onnistunut ilman herraseuraa...
Näin :D Jos näin olis vieläkin, pitäisi siepata joku äijä kadulta mukaan, jos tuopposen baarissa haluis juoda.

Olen käynyt monet kerrat yksin tuopposella. Siinä on kiva lukea päivän lehti tai tehdä vaikka vakioveikkaus.

Tosin jos sinne tuopposelle poikkeaa "liian illalla", niin silloin ei todennäköisesti saa olla yksin.

 

Yhteistyössä