Kerrompa tähän oman tarinani, jospa tästä olisi hyötyä.
Aiemmassa seurustelusuhteessani oli tuollainen ongelma. Minua ei haluttanut syytä en itsekkään tiedä, mutta koko ajatus läheisyydestä ällötti koska en jaksanut "ruveta harrastamaan seksiä". Mies taas kinusi koko ajan ja tuli siihen lääppimään että etkö vois antaa ja miks et anna ja blaa blaa.. Silloin tällöin nöyrryin ja annoin miehen toimittaa tehtävänsä "jos se nyt antaisi minun olla pari viikkoa rauhassa periaatteella". Mutta toisaalta kaipasin läheisyyttä, halailua, hyväilyä, pussailua, mutta en voinut tehdä näitä kun sehän johtaisi seksiin tai niin se mies varmasti luulisi jos häneen koskisin. Pattitilanne. Tämä suhde päättyi eroon miehen hakiessa seksiä suhteemme ulkopuolelta. Syytin itseäni, mitäs olin niin pihi.
Nykyään minulla on mies, joka halailee, pussailee, hellii ja hyväilee. Vähän väliä joka päivä päivittäin ja minä häntä. Mutta siinä ei ole painostusta seksiin. Ei edes pienintäkään viitettä että hyväilyn pitäisi johtaa siihen. Ja kas kummaa.... joka kerta minä toivon asian johtavan siihen. Mutta miespä "kiusoittelee" parikin päivää ja se kiihottaa minua suunnattomasti. Minäkin haluan nyt halailla ja hyväillä ja täysin spontaanisti nämä "leikit" johtavat sänkykamarin puolelle välillä kun on jo oikeasti ihan pakko saada. Joskus menee muutama päivä ilman seksiä joskus seksiä on muutaman kerran päivässä. Ja yhdessä olo on aivan mahtavaa.
Omasta mielestäni ongelmaan voisi kokeilla seuraavanlaista ratkaisua: Sano naisellesi että haluaisit halailla ja suudella ja hyväillä, mutta painota ettet halua mitään muuta. Hyväile ei niin herkistä paikoista, halaa ja rutista ja suutele hellästi. Anna naisellesi mahdollisuus tuntea olonsa rakastetuksi ilman että sen täytyy päätyä seksiin. Kun tämä alkaa sujua, niin hipaise jossainvaiheessa herkempiä alueita suudelman ja halauksen päätteeksi, mutta jätä asia siihen.. Jatka tätä kiusoittelua. Kohta nainen tulee vapaaehtoisesti pussailemaan ja halailemaan sinua, älä anna sen vielä johtaa seksiin. Kuullostelkaa toisianne missä vaiheessa uskaltautte pidemmälle. Kärsivällisyyttä ja paljon uudenlaista hellyyttä toisillenne, niin hyvällä tuurilla seksiä voi ollakin jo vaikka kerran viikossa, sehän on jo 52 kertaa vuodessa!