Voiko näin tehdä? Kysymys hoitopaikoista.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli esikoinen on hyväksi havaitulla perhepäivähoitajalla hoidossa. Toisenkin lapsemme on tarkoitus mennä hoitoon "tässä joskus" eli ei ole mitään tarkkaa aikataulua lyöty lukkoon. Haluaisimme kuitenkin kuopuksemmekin samaan paikkaan missä esikoinen on, mutta siellä on paikat tällä hetkellä täynnä. Kysymys kuuluukin siis, että voiko johonkin tiettyyn hoitopaikkaan hakea etukäteen, että pääsee sitten sinne jos/kun sieltä joskus paikka vapautuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Kyllähän sä voit laittaa hakemuksen sinne.

Mutta entä jos tarjotaan jotain toista paikkaa, niin voiko sanoa että en ota sitä vastaan vaan odottelen josko siitä yhdestä tietystä paikasta vapautuisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Kyllähän sä voit laittaa hakemuksen sinne.

Mutta entä jos tarjotaan jotain toista paikkaa, niin voiko sanoa että en ota sitä vastaan vaan odottelen josko siitä yhdestä tietystä paikasta vapautuisi?

Siitä sun pitää puhua sen pph ohjaajan kanssa. Täällä tulee karenssi jos ei ota paikkaa vastaan.

 

Similar threads

Yhteistyössä