Ä
äiti
Vieras
Niin, saa kai sitä, mutta miten se käytönnössä onnistuu?
Eli voiko lapset olla nykyisessä hoitopaikassa siihen saakka, kunnes toinen hoitopaikka järjestyy...
Ja saako hakea johonkin tiettyyn paikkaan ja odottaa vaikka niin kauan (niin, että lapset ovat nykyisessä hoitopaikassa), että sieltä paikat vapautuisi?
En pidä nykyisestä hoitopaikasta, en sen henkilökunnasta (tai ehkä 2 mukavaa hoitajaa, loput... ei niin mukavia, eikä lapsetkaan heistä tykkää ). Monia ongelmia on, joita en nyt ala luettelemaan.
Kotona en voi pitää, joten sitä ei kannata ehdottaa. Ovat pian sen ikäisiä, ettei heistä kotihoidontukea saisikaan enää.
Eli voiko lapset olla nykyisessä hoitopaikassa siihen saakka, kunnes toinen hoitopaikka järjestyy...
Ja saako hakea johonkin tiettyyn paikkaan ja odottaa vaikka niin kauan (niin, että lapset ovat nykyisessä hoitopaikassa), että sieltä paikat vapautuisi?
En pidä nykyisestä hoitopaikasta, en sen henkilökunnasta (tai ehkä 2 mukavaa hoitajaa, loput... ei niin mukavia, eikä lapsetkaan heistä tykkää ). Monia ongelmia on, joita en nyt ala luettelemaan.
Kotona en voi pitää, joten sitä ei kannata ehdottaa. Ovat pian sen ikäisiä, ettei heistä kotihoidontukea saisikaan enää.