Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

Kysin sosiaalitoimen lastenneuvolan lastenpsykologilta asiasta ja hän kyllä sanoi että voit jättää yhdeksi yöksi isovanhemman hoitoon eikä siinä ole mitään ongelmaa,mutta päätin silti ottaa lapsen mukaan reissuun ja isoäidin mukaan niin ei tarvitse kotona kokoaika kököttä ja pääsee jokatapauksessa vähän rentoutumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Alkuperäinen kirjoittaja nuori.äiti92;25026924:
Kysin sosiaalitoimen lastenneuvolan lastenpsykologilta asiasta ja hän kyllä sanoi että voit jättää yhdeksi yöksi isovanhemman hoitoon eikä siinä ole mitään ongelmaa,mutta päätin silti ottaa lapsen mukaan reissuun ja isoäidin mukaan niin ei tarvitse kotona kokoaika kököttä ja pääsee jokatapauksessa vähän rentoutumaan :)
Hyvän ratkaisun keksit.
Mutta kysytko oikeesti jokaikiseltä taholta, voitko laittaa oman lapsesi hoitoon?
Kas kun et laittanut vielä presidentille kyselypostia..
 
Kysyin koska tyhmänä tälle palstalle kirjoitin ja täällä osa sanoo että psykologiset tutkimuksetkin sanoo ettei lasta saa jättää noin pienenä yöhoitoon ja ovat hyvin vastaan,ja puolet sanoo että saa jättää joten asia oli minulle kovin epäselvä ja halusin kysyä lastenpsykologilta ja aika jännä että tämä psykologi oli aivan toista mieltä kuin neuvolantädit ja puolet kysymykseeni vastanneista!

Mutta tajusin itse että en halua jättää näin pientä lasta yöhoitoon,koska sain hyviä perusteluja miksi ei kannata enkä halua lapseni missään nimessä kärsivän omista huonoista valinnoistani.
 
"vieras"
Mun vauva joutui alle kuukauden vanhana 3viikoksi sairaalaan(leikkaukseen) ja siellä ei voinut olla yötä (oli tehohoitohuoneessa, missä oli 3 muuta vauvaa). On nyt 1,5-vuotias ja ihan normaalin oloinen on.
 

Yhteistyössä