Voiko mies olla uskollinen yhdelle elämänsä naiselle?

  • Viestiketjun aloittaja "Love"
  • Ensimmäinen viesti
"Mikko"
[QUOTE="joku";29213032]Voi ollakkin muutama kunnollinen seassa mutta valitettavasti suurin osa on pettäjiä:([/QUOTE]

Älä valehtele. Suurin osa ei petä. Vain luuserit pettää.
 
Vierasmies
Ja loput _uskoo_ niin sen takia, että voisivat kokea itsensä paremmiksi ihmisiksi miehien rinnalla.

Vanha vitsi on se "mies on sika"-mantra kun rahkeet ei muuhun riitä. Keskimäärin alhaisempi aivotoiminta ja fyysinen suorituskyky ajaa pienemmänkin rakin räksyttämään poterostaan :D

[QUOTE="mira";29213885]Petetyt naiset haluaa uskoa että kaikki miehet pettää. :D[/QUOTE]
 
"Harmis"
Tuolla keittiössä istuu semmoinen ja lukee lehteä.
Niinhän sä taidat luulla.

Oikeasti, ärsyttää nämä prinsessat jotka luulevat tietävänsä puolisonsa ajatukset, tavat ja mieltymykset (jopa paremmin kuin he itse).

Itse olen sitä mieltä että kuka tahansa voi pettää jos tulee sellainen tilanne eteen. Ei sitä pysty millään etukäteen sanomaan.

Minäkin luulin eukkoni olevan uskollinen kun kerran sitä aikoinaan vannotti minultakin.

Vastaus alkup. kysymykseen mun osalta onkin että se on enemmänkin naisesta kiinni kuinka sitä miestä ja suhdetta hoidetaan.

Itse en ole ollut uskollinen mutta niin se metsä vastaa kuin mummolla pöytää pyyhitään.
 
lantbönan
[QUOTE="Love";29212094]Uskotteko tähän mahdollisuuteen?

Ajattelen, että miehet voivat olla uskollisia jos niin päättävät.[/QUOTE]

No voivatko naiset sitten olla uskollisia sille yhdelle ja ainoalle. Sama kai se on kenestä on kyse. Ei ne naiset sen kummempia ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Blue
[QUOTE="Harmis";29214751]Niinhän sä taidat luulla.

Oikeasti, ärsyttää nämä prinsessat jotka luulevat tietävänsä puolisonsa ajatukset, tavat ja mieltymykset (jopa paremmin kuin he itse).

Itse olen sitä mieltä että kuka tahansa voi pettää jos tulee sellainen tilanne eteen. Ei sitä pysty millään etukäteen sanomaan.

Minäkin luulin eukkoni olevan uskollinen kun kerran sitä aikoinaan vannotti minultakin.

Vastaus alkup. kysymykseen mun osalta onkin että se on enemmänkin naisesta kiinni kuinka sitä miestä ja suhdetta hoidetaan.

Itse en ole ollut uskollinen mutta niin se metsä vastaa kuin mummolla pöytää pyyhitään.[/QUOTE]

Eiköhän jokainen pysty pettämään, se on eri asia että tekeekö niin. Nähtävästi se on sitten eniten siitä luonteenlujuudesta (ja halustakin) kiinni. Kaikilla kun sitä ei ole.
 
vierailija
Ootte te kummallisia: kysyttäessä kuvailette ihanneaviomiestä ja ihannesuhdetta. . Ja kun kuulette että toisella on sellainen ( jossa mm.uskollisuus itsestäänselvyytenä,) alkaa julmettu haukkuminen, p* :n puhuminen jne. Ai mutku se onkin esikoislestadiolainen. . !
 
vierailija
Varmaan vitsi. Mies pystyy kyllä olemaan uskollinen, nainen ei. Tämä johtuu naisen halusta kokea jotain uutta noin nelikymppisenä.
Noinkohan? Jos muistaisin tulla kuuden vuoden päästä vastaamaan onko noin käynyt kun tähän ikään (35v) en ole eläissäni pettänyt, enkä usko että kykenisin, ajatus toisesta miehestä aina suorastaan yököttänyt. Nykyisen kans olen ollut yhdessä 15 vuotta, 10 vuotta naimisissa.
 

Yhteistyössä