A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin ja mieskin pistää tietysti työt vauvan EDELLE koska on töissä heti vauvan synnyttyä, vais mitä.
Edelleenkään miehet ei pysty esim. imettämään.
Elä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin ja mieskin pistää tietysti työt vauvan EDELLE koska on töissä heti vauvan synnyttyä, vais mitä.
Edelleenkään miehet ei pysty esim. imettämään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin outo ajatustapa, että ei ole vielä edes synnyttänyt, kun pistää jo työt vauvan edelle..? No, kukin tekee miten lystää.
Juuri näin! Ei v*ttu mitä mussutusta koko ketju.
Aiheeseen keskittyminen on jäänyt opettelematta eräiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin outo ajatustapa, että ei ole vielä edes synnyttänyt, kun pistää jo työt vauvan edelle..? No, kukin tekee miten lystää.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin outo ajatustapa, että ei ole vielä edes synnyttänyt, kun pistää jo työt vauvan edelle..? No, kukin tekee miten lystää.
SINÄKIN voisit asiallisemmin puhua vastaajille...mutta tietenkin isäkin voi jäädä vauvan kanssa kotiin jos haluat töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi voi!! Koita AP kestää noita HOURUPÄITÄ mammoja! Oikeen niskakarvat nousee pystyyn tuollaisesta. Kysymykseesi en osaa vastata, mutta sen sanon, että varmasti jokainen mamma täällä ihailee sitä, että miehesi haluaa jäädä lasten kanssa kotiin. Ihanaa!Jos oma mieheni ehdottaisi moista, kuolisin varmaan onnesta
![]()
Unohda nuo imetysvauhkoilijat, on hienoa että annat miehellesi mahdollisuuden kokea sen vastuun minkä me äidit saamme automaattisesti kokea. Onnea tulevaisuuteen!
Alkuperäinen kirjoittaja 3kk:n äiti:mulle ei tulis edes mieleen palata töihin kun vauva on noin pieni.Tämä on kuitenkin niin ainutlaatusta aikaa ja vauva-aika menee nopeasti ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin outo ajatustapa, että ei ole vielä edes synnyttänyt, kun pistää jo työt vauvan edelle..? No, kukin tekee miten lystää.
SINÄKIN voisit asiallisemmin puhua vastaajille...mutta tietenkin isäkin voi jäädä vauvan kanssa kotiin jos haluat töihin.
No niinpä pikku myy ja haisuli mamma, koko ketju mennyt ihan muuhun kuin itse kysymykseen mutta munhan pitäis tässä halia ja pusia p*skaa nakkaajia vai mitä =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin outo ajatustapa, että ei ole vielä edes synnyttänyt, kun pistää jo työt vauvan edelle..? No, kukin tekee miten lystää.
No niinpä pikku myy ja haisuli mamma, koko ketju mennyt ihan muuhun kuin itse kysymykseen mutta munhan pitäis tässä halia ja pusia p*skaa nakkaajia vai mitä =)
Ihan miten vain..
toki saa,mutta en itse äitinä haluaisi menettää tuota uniikkia aikaa töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja 3kk:n äiti:mulle ei tulis edes mieleen palata töihin kun vauva on noin pieni.Tämä on kuitenkin niin ainutlaatusta aikaa ja vauva-aika menee nopeasti ohi.
ja mies ei saisi siittä nauttia?
Alkuperäinen kirjoittaja meah::hug: Unohda nää fanaatikot taas kokonaan.
Mies voi jäädä kotiin. Äitiysvapaa on 105 arkipivää (mukaanlukien lauantait) sen jälkeen alkaa se vanhempainvapaa jonka voi pitää kumpi vaan, ja josta maksetaan palkan mukaan, prosentteja en muista.
Meillä tehtiin näin, itse siis lähdin töihin kun kuopus oli siinä 4-5kk pintaan.
(En imettänyt enää siinä vaiheessa, enkä pumpannut pulloonkaan. Asiana se kuuluu meidän perheelle, eikä yhdellekään valopäälle joka minua paremmin luulee tietävänsä, miten minun tulisi lapsiani hoitaa.)
Isä oli siis lasten kanssa n. 6kk kotona, ja olimme molemmat, (myös lapset) erittäin tyytyväisiä tähän ratkaisuun ja se teki järjettömän hyvää myös isän ja lasten siteille.
Sen lisäksi jos nyt edes mahdollista, niin tuntuu että olemme vielä enemmän tasavertaiset vanhemmat, eikä isä ole mikään satunnainen lapsenvahti.
Alkuperäinen kirjoittaja 3kk:n äiti:toki saa,mutta en itse äitinä haluaisi menettää tuota uniikkia aikaa töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja 3kk:n äiti:mulle ei tulis edes mieleen palata töihin kun vauva on noin pieni.Tämä on kuitenkin niin ainutlaatusta aikaa ja vauva-aika menee nopeasti ohi.
ja mies ei saisi siittä nauttia?
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Onpa mielenkiintoista, miten asenteet ei ole muuttunut joltain keskiajalta ollenkaan.
Edelleen vain äiti hoitaa lapset ja kodin ja miehet saa tehdä kivat helpot jutut. Pojlle ostetaan leegot ja pleikkarit ja mönkijät...
Tottakai äitiysloman (4kk) jälkeen alkaa vanhempainvapaa, ja mies saa palkkaan suhteutetun korvauksen, jos jää kotiin, kuten äitikin. Ihan yhtä ok on, jos molemmat menevät töihin, jos hyvä hoitaja löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja niki:miksi haluat lähteä noin pian vauvan syntymän jälkeen töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niki:miksi haluat lähteä noin pian vauvan syntymän jälkeen töihin?
Olen ollut 3vuotta kotona, mies HALUAA jäädä lapsen kanssa kotiin, joka passaa minulle hyvin.Miksi minun pitäisi kieltää miestäni jäämästä kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja niki:en minä niin sanonutkaan että kieltää pitäisi.Muuten vaan kysyin.