mikä helvetti ihmisiä vaivaa,ensin pykätään onnen huumassa lapsia ja sitte kun syystä tai toisesta tuntuu hankalalta niin ollaan eroamassa/tahallaan ärsytetään toista yms. sen sijaan että haettaisiin ammatti apua ajoissa. Tai edes myöhässä,niin erotaan ja aletaan tappelee lapsista kun alunperin on kysymys siitä että ollaan pettyneitä puolisoon ja/tai itseensä. Vaikeankin tilanteen yli pääsee tahdolla ja taidolla, jos puuttuu taito tarvitaan ammatti apua!!
eli ap miksi ette ole hakeneet ammatti apua?
jos mies ei tykkää että juoksentelet yksin pitkin poikin maailmaa,saattaa taustalla olla ollut menettämisen pelko.ehkä häntä on petetty joko edelliset kumppanit tai vanhemmat ovat rikkoneet luottamuksen.
jos toisen menettäminen ahdistaa, voi silloin mennä siihen että yrittää rajoittaa toisen menoja,eikä henkilö tee sitä ilkeyttään vaan lievittääkseen omaa ahdistusta. vrt tätä vaikka ahtaan paikan kammoon=ihminen jolla on ahtaan paikan kammo välttelee ahtaita paikkoja! Tai ihmiseen joka pelkää lentämistä. Samalla tavalla se menettämisen pelko saa rajoittamaan. Silloin ei tarvitse riidellä asiasta kun puoliso ymmärtää mistä on kyse,puoliso lievittää tätä ahdistusta,eikä pahenna.
Muutenki ihmisten pits tajuta että joskus se parisuhde käy siellä kuopassa,se kriisi voi kestää 2vuottakin! olen itse nähnyt vanhempieni avioliitossa pari kriisi jaksoa joista toinen kestä 2vuotta ja vanhemmat tappeli lähes joka päivä...tuosta on aikaa 15vuotta,ovat edelleen yhdessä!! heidän avioliitto on kestänyt 30vuotta! nykyaikana ihmiset eivät osaa käsitellä ongelmia=kaikki mulle heti,,en kestä mitään.
ei se ap se yksin olo ole niin mahtavaa,mitäs jos mies kieltäytyy hoitamasta lapsia? sitten olet 24/7 yh etkä pääse minnekkään,kaikki on vain lapsi ja lapsi.ei muuta(olen kokenut ei se ole pidemmän päälle hauskaa). tai mitäs jos mies saa lapset ittelleen? sinä saat heidät joka toinen viikonloppu, no sillo sulla on vapaus mennä ja tehdä,muttei ole perhettä(perheeseen kuuluu myös mies,kunpa puolisoita arvostettais enempi)