E
epätoivoinen, todellakin
Vieras
olen pettänyt miestäni, enkä sillä pahimalla tavalla. kun aloimme seurustella niin pidin sähköpostilla yhteyttä erääseen mieheen joka oli pelkkä kaveri mutta mies sanoo että petin häntä. seurustelumme alussa myös valehtelin paljon. tästä kaikesta on nyt 2 vuotta ja olen katunut ja pyytänyt anteeksi kaikkia valheitani ja nyt ymmärrän mitä rehellisyys on. mieheni sen minut vasta sai tajuamaan. nyt mies ei päästä minua mihinkään, esim baariin, festareille tai paikkoihin missä juodaan ja missä on miehiä. hän epäilee jatkuvasti sanomisiani ja tekemisiäni, okei olen ansainnut kaiken tämän paskan koska en alussa ollu rehellinen. voikohan mies enää luottaa minuun? mies on nimittäin mennyt liian pitkälle jo minun kahlitsemisessa ja syyttelyssä ja pelkään että hän ei luota minuun enään. olemme menossa terapiaan tämän takia mutta auttaakohan sekään
mies tulee sinne vain minun mielikseni joten...
ei kovin lupaavaa. huoh...
miehestäni on tullut todella mustasukkainen ja hän haluaa vain hallita ja määrätä ja kahlita mutta sehän on syytäni...
ei kovin lupaavaa. huoh...
miehestäni on tullut todella mustasukkainen ja hän haluaa vain hallita ja määrätä ja kahlita mutta sehän on syytäni...