Miten oppia taas luottamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sad"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sad"

Vieras
Miesystävän kanssa jälleen yritämme yhdessä. Minua vaan vaivaa luottamuspula :( Hän on tosin monet ja useat kerrat valehdellut minulle isoissa että pienissä asioissa. Salaa pitänyt yhteyttä exäänsä (olisin varmaan tämän kyllä hyväksynyt, mutta meni esim. "lenkille" jotta pystyi hälle soittamaan tai otti puhelimen vessaan mukaan ja sieltä näpytteli viestiä). No, nykyään kyllä sanoo jos kysyn,että onko ollut yhteyksissä. No, isoin juttu oli heti silloin alussa jolloin hän asuikin vielä tämän naisen kanssa, minulle kertoi ihan toista. Nämä varmaan vaikuttanut minuun niin,että tulee heti epäilys jos vaikka jää ylitöihin tms. Miten pääsen tästä eroon? On niin inhottavaa epäillä toista joka asiasta :(

Sun on pakko päättää että luotat, ja elää sen mukaan. Samalla pitää luottaa siihen, että selviää kyllä jos toinen pelaa jotain vilunkipeliä, ihan siis ilman kyttäämistä. Jos et tuohon pysty, niin sitten suhteelle voi sanoa bye bye.

no hänhän ihan taatusti valehtelee taas jossain vaiheessa. Se on hänelle jokin ihme tapa tai jotain sellaista. Valehtelee nimittäin sellaisissakin asioissa joissa ei tarvis. Tai itse en näe niissä mitään syytä, miksi pitäisi valehdella.

[QUOTE="sad";27611730]no hänhän ihan taatusti valehtelee taas jossain vaiheessa. Se on hänelle jokin ihme tapa tai jotain sellaista. Valehtelee nimittäin sellaisissakin asioissa joissa ei tarvis. Tai itse en näe niissä mitään syytä, miksi pitäisi valehdella.[/QUOTE]

No sittenpä sulla ei ole mitään mahdollisuutta luottaakaan kun toinen ei ole luottamuksen arvonen.

[QUOTE="mies";27611757]Miten tuollaisessa suhteessa voi olla hyvä olla? Jonkun toisen kanssa kaikki olisi parempaa: seksi, luottamus, kohtelu...[/QUOTE]

kyllä tässä suhteessa kaikki muut osa-alueet olis kunnossa, tuo luottamus vaan on semmoinen mikä ei toimi :(

no en kait mä oo ainut jolla on kumppanina mies, johon ei voi luottaa??!! Eteenki näin pikkujoulu aikaan jos käy hiukan viihteellä, siellä on liuta päin epäluotettavia ukkoja! Täytyneehän jonku naisen olla tietoinen miehensä epäluotettavuudesta! Vinkkinä haluaisin kuulla, miten sitä arkea voi elää mahdollisimman stressaamatta vaikka kumppani onkin kaikkea muuta ku luotettava?

Yhteistyössä