V
vieras :laugh:
Vieras
Ei tietenkään, sinulla ei ole enää omaa minää, vauvasi vei sen. Isä ei saa tulla lapsen lähellekään jottei vain kasvata läheisempää suhdetta lapseena.
l

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :laugh::Ei tietenkään, sinulla ei ole enää omaa minää, vauvasi vei sen. Isä ei saa tulla lapsen lähellekään jottei vain kasvata läheisempää suhdetta lapseena.l
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Ennemmin mua epäilyttäisi tuossa äidin pyörälenkki; vaikka itse pystyin istumaan ihan normaalisti heti synnytyksen jälkeen niin en ehkä pyörän selkään kuitenkaan ois kotiutumisen jälkeen lähtenyt..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Ihan tosissasko kysyt? Ehdottomasti, jos on juuri syönyt. Onhan isinkin suhde vauvaan tosi tärkeä.
niin onkin! ja olenkin sitä mieltä että isän pitääkin saada omaa aikaa vauvan kanssa, etten koko ajan ole vieressä, mutta tarkoitin että onko liian aikaista jättää ihan vastasyntynyt, että pärjäähän vauva varmasti ettei äiti koko ajan ole siinä, varmaan ihan normaalia huolehtimista![]()
Joo, mutta oot ehkä vähän liian tunnollinen... Jos et minnekään lähde, niin alkaa vähitellen ahdistaa olla niin jumissa kotona.
no voi olla.. ajattelin nyt vain kuitenkin kysyä että mitä mieltä täällä ollaan siitä jos vastasyntyneen jättää isin hoiviin.. ei nimittäin olisi mikään ihme jos vaikka haukut tulis päälle jos oisin aloittanut vaikka niin että aion jättää vauva isälle heti kotiuduttua..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :laugh::Ei tietenkään, sinulla ei ole enää omaa minää, vauvasi vei sen. Isä ei saa tulla lapsen lähellekään jottei vain kasvata läheisempää suhdetta lapseena.l
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tottakai voi!Eihän isän ja vauvan suhde muuten kehity, ellei isi saa olla ihan kahdestaankin välillä vauvan kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Ennemmin mua epäilyttäisi tuossa äidin pyörälenkki; vaikka itse pystyin istumaan ihan normaalisti heti synnytyksen jälkeen niin en ehkä pyörän selkään kuitenkaan ois kotiutumisen jälkeen lähtenyt..
en minäkään. mutta isälle voin jättää vauvan hoidettavaksi alusta asti kun on tarvetta.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onpa omituinen kysymys...
Alkuperäinen kirjoittaja ääh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onpa omituinen kysymys...
no pitikö se tulla tänne sanomaan.. ei näitä oo pakko lukea..
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tottakai voi!Eihän isän ja vauvan suhde muuten kehity, ellei isi saa olla ihan kahdestaankin välillä vauvan kanssa..
Eikö?