Voiko mäntysuovalla pestä hiuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä täällä sivulla näkyy se "aloita keskustelu" -kohta mistä pitää klikata et voi alottaa uuden keskustelun, kun olen niin sokee etten näe sitä täällä missään vaikka kuin etin?

No mä en itse pese mäntysuovalla, mutta mies on keksinyt, että hän pesee itsensä sillä joka kerta. :whistle: Sitten se valittaa, kun iho ja päänahka tuntuu kuivalta... Pitää varmaan piilottaa se pullo, kun meiltä kuitenkin löytyy shampootakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
No mä en itse pese mäntysuovalla, mutta mies on keksinyt, että hän pesee itsensä sillä joka kerta. :whistle: Sitten se valittaa, kun iho ja päänahka tuntuu kuivalta... Pitää varmaan piilottaa se pullo, kun meiltä kuitenkin löytyy shampootakin...

Hellävarainen on Fairy... Vaihteen vuoksi? ;D

Alkuperäinen kirjoittaja tsigi:
Missä täällä sivulla näkyy se "aloita keskustelu" -kohta mistä pitää klikata et voi alottaa uuden keskustelun, kun olen niin sokee etten näe sitä täällä missään vaikka kuin etin?

Näiden otsikkojen yläpuolella vasemmassa reunassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:

joo-o, tuoksuuhan se kivalta, mut tosiaan, kuivuminen on ehkä pikkuongelma :D *kannustaa piilottamiseen*

Aikanaan ku oli pitkä tukka, niin päänahka hilseili reippaasti ja hiukset rasvoittu turhanki nopeesti, silloin mulle sanottiin että "pese mäntysuovalla", ja minähän pesin! Kyllä oli terveen näköiset hiukset eikä päänahan kans ollu ongelmia sen jälkeen, eikä se mitään takkuuntunu, ainoa mikä oli ongelmana, niin silloinen tyttöystävä ei tykänny "tuoksusta" :D Mäntysuovalla mä sitte pesin jokusen vuoden ajan letin ennenku sit leikkasin armeijaa varten kaljuksi, enkä oo siitä tyylistä vielä luopunu! Mutta jos joskus kasvatan hiukset niin mäntysuopa it is!

Olen käyttänyt mäntysuopaa jo reilun vuoden tai kaksikin, vähän väliä aina mutta aina jossain välissä sitä aina joka suihku kerralla on tullut käytettyä, sen verran paksu tukka on toisinaan ja pitkä niin ei se mitään vaikuttanut, nyt kun parturissa on käynyt niin ei se haittaa edes lyhyempään tukkaan, ei ole tullut minkäänlaista ongelmaa ekasta kerrasta lähtien!

Yhteistyössä