Voiko loppuraskaudessa rehkiä surutta??

Kysynpä nyt täältäkin... eli eihän vauvalle ole haittaa vaikka painavia laatikoita kantelis ja tekis remppahommia yms hiukka raskaampaa?? Hommia olis mut mietin arvaako kaikkee tehdä...?
Viikkoja 40+5 joten synnytyksen alkamisen suhteen ei paineita, alkaa jos on alkaakseen.....
 
ds
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei voi. eikös tuollainen rempuilu, nostelu yms. voi aiheuttaa esim. istukan irtoamista?
No eihän tässä puhuttu mistään pikajuoksusta.
Harva viimoisillaan raskaana oleva nainen kykenee oikeasti remuamaan ja tempoamaan kauhealla vauhdilla, kyllä ne liikkeet on aika hitaita, joskin voimaa tarvitsee, ei se istukka sellaisesta irtoa tai jos irtoaa, niin kuinka kummassa sitten olen itse voinut kantaa maha pystyssä 5v ja suhteellisen painavaa, rimpuilevaa lasta useita kertoja viikossa pitkin isoja mäkiä, lumihangessa ja kauppakassi kädessä ja vielä rappuset ylös neljänteen kerrokseen, kun ei hissiä ole?? ;)
Kyllä se oma jaksaminen kertoo paljon.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei voi. eikös tuollainen rempuilu, nostelu yms. voi aiheuttaa esim. istukan irtoamista?
No eihän tässä puhuttu mistään pikajuoksusta.
Harva viimoisillaan raskaana oleva nainen kykenee oikeasti remuamaan ja tempoamaan kauhealla vauhdilla, kyllä ne liikkeet on aika hitaita, joskin voimaa tarvitsee, ei se istukka sellaisesta irtoa tai jos irtoaa, niin kuinka kummassa sitten olen itse voinut kantaa maha pystyssä 5v ja suhteellisen painavaa, rimpuilevaa lasta useita kertoja viikossa pitkin isoja mäkiä, lumihangessa ja kauppakassi kädessä ja vielä rappuset ylös neljänteen kerrokseen, kun ei hissiä ole?? ;)
Kyllä se oma jaksaminen kertoo paljon.
tietty kiertoliikkeet ei ole hyviksi..
 
ds
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei voi. eikös tuollainen rempuilu, nostelu yms. voi aiheuttaa esim. istukan irtoamista?
No eihän tässä puhuttu mistään pikajuoksusta.
Harva viimoisillaan raskaana oleva nainen kykenee oikeasti remuamaan ja tempoamaan kauhealla vauhdilla, kyllä ne liikkeet on aika hitaita, joskin voimaa tarvitsee, ei se istukka sellaisesta irtoa tai jos irtoaa, niin kuinka kummassa sitten olen itse voinut kantaa maha pystyssä 5v ja suhteellisen painavaa, rimpuilevaa lasta useita kertoja viikossa pitkin isoja mäkiä, lumihangessa ja kauppakassi kädessä ja vielä rappuset ylös neljänteen kerrokseen, kun ei hissiä ole?? ;)
Kyllä se oma jaksaminen kertoo paljon.
Niin jäi vielä mainitsematta, että lapsi syntyi vasta käynnistyksellä yliajalla ja synnytyksen jälkeen oli istukan irtoaminen aika hakusessa...
 
Ok, pitää sit koittaa kehitellä jotain kevyempää hommaa... vein ison läjän papruja yms niteitä paperikeräykseen ja sillon tuli sit mieleen, että ehkä ei kannata. Selkää on särkeny jo monta päivää, mutta ei se tuosta pahene eikä kyllä poiskaan mene.
Vauva potkii kyllä ihan hyvin, eli eipä kai tuo ole moksiskaan.
 

Yhteistyössä