voiko lihoa vaan mahasta, ja seki näyttää ihan et olis raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mun maha on oikeesti kasvanu yhtäkkiä yli paljo ja oon ihan sen näkönen että odotan ! Eilen kaveriki sanoi että pitäiskö onnitella, vai onko tulossa vauva ?
EI EN OLE RASKAANA , sanoin.. mutta alkaa nyt itseäkin ärsyttää.

mitenkä tollasen "vale raskaus" mahan saa pois ? se on vielä tollanen "nätin pyöreä" alaspäin kasvava, tai miten sen selittäis.. no jos olisin raskaana olisin todella tyytyväinen mahaani.

kyllä voi :( muuten ei liiemmin ylinmääräistä ole, mutta maha on kuin viidennellä kuulla olevalla.. tälläinen kiinteä pyöreä pallo ja täytyy sanoa, että v"""aa ja hävettää suunnattomasti :(

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
alkoholi juomat voi kasvattaa mahaa myös naisilla, jos siis tullut tapa joka iltasiin "pariin"? ja iän myötä voi alkaa painoa kertyä salakavalasti..

Mä oon alta 30v ja alkoholia juodaan joo, mutta ehkä 2 siideriä / kk että ei sen enempää..

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
kyllä voi :( muuten ei liiemmin ylinmääräistä ole, mutta maha on kuin viidennellä kuulla olevalla.. tälläinen kiinteä pyöreä pallo ja täytyy sanoa, että v"""aa ja hävettää suunnattomasti :(

Kohtalon tovereita siis löytyy ! Todella tympiää tällänen :/ Ja varsinki ku vielä viime kesänä oli ihan litteä masu vaikka olikin jo lapsi.

:wave: Täällä kanssa, mutta löysempi versiö :laugh: Muista ruumiinosissa rasvaa tuskin ollenkaan, kun omaa tällasen vartalon näyttää paljon painavammalle mitä oikeasti on! Just tuon mahan takia... Mutta eihä sulla laktoosi-intoleranssi olisi puhkeamassa?

Mun serkulla kanssa paisui vähän väliä maha ihan raskausmahan näköiseksi, oireet sitten paheni pikku-hiljaa ja vatsakin alkoi lopulta reistailla. Sitten vasta tajusi jättää maidon pois, niin ei turpoa maha enää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
alkoholi juomat voi kasvattaa mahaa myös naisilla, jos siis tullut tapa joka iltasiin "pariin"? ja iän myötä voi alkaa painoa kertyä salakavalasti..

Mä oon alta 30v ja alkoholia juodaan joo, mutta ehkä 2 siideriä / kk että ei sen enempää..

joo, en haluu syyllistää, vaan kertoa eri vaihtoehtoja, aina ei kaikkea hoksaa ite.. ja esim. vaalea /tuore leipä voi turvottaa..

ja tosiaan "iänmyötä" paino tarttuu ikävävämmin.. kroppa on kuitenkin ihan eri 15v. ja vaikka 25v. mutta kaikki ollaan erilaisia ja eri syyt.. nyt vaan ruokavalio syyniin, pidät vaikka ruokapäiväkirjaa..

Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Pilates auttaa. Keskivartalon lihakset kondikseen ja ryhti suoraksi. Ei ihme jos masu pömpöttää kun kävellään selkä notkolla...

ootko nähnyt mun ryhdin vai? ;) ..tainnut nähdä nyt jonku toisen, mulla ei koskaan ole ollut huonoa ryhtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
:wave: Täällä kanssa, mutta löysempi versiö :laugh: Muista ruumiinosissa rasvaa tuskin ollenkaan, kun omaa tällasen vartalon näyttää paljon painavammalle mitä oikeasti on! Just tuon mahan takia... Mutta eihä sulla laktoosi-intoleranssi olisi puhkeamassa?

Mun serkulla kanssa paisui vähän väliä maha ihan raskausmahan näköiseksi, oireet sitten paheni pikku-hiljaa ja vatsakin alkoi lopulta reistailla. Sitten vasta tajusi jättää maidon pois, niin ei turpoa maha enää :)

no mulla on ihan pienenä todettu laktoosi-intoleranssi, mutta tuntuu että tässä viimesen parin vuoden aikana oon alkanu sietämään tavis jugurttia,juustoo ym. maitoa en ole koskaan juonut.

Muutenki kärsin kyllä usein turvotuksesta mahassa, kaikki keliaki kokeet ym. myös otettu..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Pilates auttaa. Keskivartalon lihakset kondikseen ja ryhti suoraksi. Ei ihme jos masu pömpöttää kun kävellään selkä notkolla...

ootko nähnyt mun ryhdin vai? ;) ..tainnut nähdä nyt jonku toisen, mulla ei koskaan ole ollut huonoa ryhtiä.

En oo nähnyt mutta jotai vikaa on jos masu pömpöttää eikä oo mitään turvotusta jne. Keskivartalon lihakset kun on hyvässä kunnossa niin niillä saa masunki pidettyä kontrollissa. Ja mulla on siis _oikeasti_ laardia synnytyksen jälkeen ja Pilates on auttanut sivuprofiilin korjaamisessa tosi paljon.

minulla se pyöreys alkaa tuosta ihan rintojen alta...
Olen siis HOIKKA ja normaalipainoinen, ja muualla ei ole läskiä paitsi mahassa.

Ainoa syy tähän on (aerobisen) liikunnan puute eli OMA LAISKUUS :-(

Yhteistyössä