Voiko lihava olla uimarannalla bikineissä?

• Viestiketjun aloittaja amatsooni
  • Ensimmäinen viesti
noh
Minä verhouduin tänään bikineihin: 174 cm ja 94 kiloa.... Jos joku katsoo niin katsokoon. Mitä ois pitänyt päälle laittaa vai pitäiskö olla läskeineen vain varjossa, piilossa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Minä verhouduin tänään bikineihin: 174 cm ja 94 kiloa.... Jos joku katsoo niin katsokoon. Mitä ois pitänyt päälle laittaa vai pitäiskö olla läskeineen vain varjossa, piilossa?
on se oksettavaa kateltavaa ku painuu ihrojen väliin ne bikinit. käytä edes sellaista uimatoppia jos et uikkareita vi laittaa

miksei
Voi olla, olipa liian laiha tai liian lihava. Ei vaikuta mun mopon ohjaukseen. Enkä tiedä kuka meistä on itse niin kaunis ja täydellinen, että voi arvostella muita. Olen jo tähän kolmenkympin ikään mennessä ymmärtänyt, että ihmiset on erilaisia niin ulkomuodoltaan kuin luonteeltaankin.

vieras
Minä päätin olla murehtimatta muiden mielipiteistä ja laitoin bikinit huoletta päälle. 165cm ja 67 kg ja maha täynnä arpia. Eikä mitään väliä mitä kyttääjämammat on mieltä!

vaviskaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se oksettavaa kateltavaa ku painuu ihrojen väliin ne bikinit. käytä edes sellaista uimatoppia jos et uikkareita vi laittaa
No kun ei ne mee sinne ihrojen väliin. Kuntoilen paljon, joten en ihan plösö ole. Käytän sopivan kokoisia (xlnt-mallisto) bikineitä. Ei kukaan ainakaan kuiskutellut tai tuijottanut yhtään! Ja mulla on kauniit, isot rinnat, joten niitä kehtaa ainakin esitellä =) Ja onhan se ruskettunut läski paljon kauniimpaa kuin vitivalkoinen läski ;-D

jes
Näinkö sen pitäisi olla: Lihavien (kaikki yli 40 kiloiset pituudesta riippumatta) pitää olla varsinkin helteillä piilossa ja pukeutua pitkäihihaisiin tunikoihin ja muihin telttoihin. Suositeltavaa on mitä peittävämpi asustus, ettei rumenna muiden maisemia eikä toisten esteettinen silmä kärsi. Villatakki on hyvä myös kesällä, koska se peittää vielä paremmin kuin a-linjainen tunika. Rannalle menoa ei kannata ajatellakaan muuta kuin omalla mökillä tai syrjäisillä korpilammilla, jossa seurana on vain itikat. Tervetuloa lihavat syksyllä takaisin, kun ilma viilenee!

vieras
Tietty VOI mutta eihän se mitään kaunista katsottavaa ole... ja sitten kun ei edes uida yhtään vaan istutaan vaan viltillä mussuttamassa keksejä ja sipsejä ja niitä muruja on rinnuksissa ja suun ympärillä...

EI se laihduttaminen NIIN vaikeeta ole.

pläski
Kaikki ei käyt' niitä kamalia naru bikinejä joissa juuri ja juuri nännin peittävät laput edessä pöksyistä sitten puhumattakaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jes:
Näinkö sen pitäisi olla: Lihavien (kaikki yli 40 kiloiset pituudesta riippumatta) pitää olla varsinkin helteillä piilossa ja pukeutua pitkäihihaisiin tunikoihin ja muihin telttoihin. Suositeltavaa on mitä peittävämpi asustus, ettei rumenna muiden maisemia eikä toisten esteettinen silmä kärsi. Villatakki on hyvä myös kesällä, koska se peittää vielä paremmin kuin a-linjainen tunika. Rannalle menoa ei kannata ajatellakaan muuta kuin omalla mökillä tai syrjäisillä korpilammilla, jossa seurana on vain itikat. Tervetuloa lihavat syksyllä takaisin, kun ilma viilenee!
;-D

positiivista
Minä noin 30 kiloa laihduttaneena puolestani katson pyöreämpiä ihmisiä rannalla ihaillen ja hyväksyvästi, että ovat tulleet rannalle eivätkä häpeä itseään ja muotojaan. Minä nimittäin en 30 kiloa sitten uskaltautunut yleisille rannoille, vaikka mieli olisi kesäkuumalla tehnyt. Se jos mikä on surullista. Joten hattua nostan kaikille koosta ja muodosta riippumatta, jotka nauttivat kesästä katsoipa peilistä vastaan minkä näköinen ihminen vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Mä oon, 173 cm ja vaaka näytti aamulla 107 :D
Käytätkö bikineitä?
käytän. eiks oo kamalaa :xmas:
Ei ollekaan =) Itse olen se äskeinen 174cm ja 94 kiloinen. Ei mua hävetä!
Huh, hyvä. Mä oon kattonu nyt tota suurinta pudottajaa ja ihmettelen kun olen samoja kokoja kun ne emännät mutta en mä oikeesti oo niin läskin näkönene :eek: ne on hillittömiä!!! Ehkä urheilulla on osaa asiaan...

Yhteistyössä