Voiko lihava olla kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja BiG
  • Ensimmäinen viesti
vieras vieraampi vierain
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24794885:
No siis KUINKA lihava sitten pitää olla?? Yli 200kg??

Minusta nuo ovat hyviä esimerkkejä pulleista naisista jotka ovat vielä kauniita. Jos mennään tuosta kovin paljoa vielä eteenpäin, niin silloin ollaan jo mauttomuuden rajoilla ja minä ainakin sanon jo, että ei nätti!
aivan, nämä ovat PULLEITA ei lihavia... kyllä mun mielestä lihava on vasta ylitettyään 100kg, tosin kaikki eivät ole sittenkään kuin vasta pulleita,riippuu ihan pituudesta ja mistä paino muodostuu.
itse painan 120kg ja olen LIHAVA/LÄSKI.
 
....
aivan, nämä ovat PULLEITA ei lihavia... kyllä mun mielestä lihava on vasta ylitettyään 100kg, tosin kaikki eivät ole sittenkään kuin vasta pulleita,riippuu ihan pituudesta ja mistä paino muodostuu.
itse painan 120kg ja olen LIHAVA/LÄSKI.
No yök, kyllä itse ainakin kokisin olevani läski vaikka painaisin "vain" 80kg. Nyt vähä päälle 60kg ja pullukka.
En edes halua kuvitella minkälainen laardilölly olisin jos painaisin >100kg, mutta kyllä vähemmänkin painava voi olla läski.
 
"jep"
Ehdottomasti voi. Queen Latifah. Siinä on erittäin kaunis isompi kokoinen nainen!

Mielestäni lihava voi olla kaunis vain siinä tapauksessa, että on sinut itsensä kanssa. Jokainen ihminen, joka hyväksyy itsensä sellaisena kun on, eikä välitä muiden mielipiteistä, on mielestäni kaunis. Sama se paistaako kylkiluut vai onko leuan alla viis muutakin leukaa.
 
"eeee"
Voi olla, tunnen parikin lihavaa kaunista naista ... kantavat itsensä ylpeydellä, siinä kai "syy" kauneuteen
itse kun häpeilen niin ei se kaunista tietenkään ole ja kuljen vieläpä kamalissa rytkyissä
 
"cxc"
[QUOTE="...";24794470]voi. esim. Adele on minusta kaunis, vaikka onkin vähän pyöreä. Mutta minusta hänelle sopiikin se pyöreys. Ja Ruby Gettinger on minusta kaunis kasvoista. Ja on minulla myös yksi lapsuudenystävä, joka on aina ollut vähän lihava, mutta tosi kaunis kasvoista :) että kyllä voi![/QUOTE]

Adelella on jumalainen ääni!
 
"vieras"
pidän itseäni kauniina (164cm, 78kg). Mielelläni painaisin n. 10kg vähemmän, mutta näytän sopusuhtaiselta ja muodokkaalta, kasvot ovat kauniit, huolehdin hiuksistani, vaatetuksestani, minulla on hyvä ryhti ja kaunis iho. Kun lähden iltamenoihin, olen iloinen, ystävällinen ja suosittu tanssilattialla. Kokonaisuus ratkaisee. Siltikään en pidä ylipainoa hyvänä asiana terveyssyistä enkä muutenkaan ja siksi pyrin pikkuhiljaa painamaan alle 70kg.
 
"hmm"
Kyllä lihava voi olla kaunis. En tiedä haetaanko tässä jo sitten sairaalloista lihavuutta, tiedän kyllä näitäkin pari tapausta tosi hehkeitä. Ovat sinut itsensä kanssa. Myös laiha voi olla ruma, noin niinkuin ulkonäöllisesti, mutta jos on epävarma.

Itse pidän lihavana ihmistä, jonka bmi nousee yli 25 ja ei ole lihaksikas. Jos on kovasti punttaava, niin tällöin oikein nämä säännöt eivät päde. Olen itse ollut pari ekrtaa yli 25 ja en ole muiden silmissä näyttänyt kuin ihan normipainoiselta (mulla on suhteessa enemmän lihasmassaa kuin perusmaijalla), mutta olen kyllä itseni tuntenut lihavaksi. Tämä on mun mielestä tunnekysymys, joku toinen voi olla saman kokoisena täysin hyvällä mielellä. Sitten mun mielestä ei voi mitään yhtä kilorajaa laittaa, tosi sirpakka ja pieni nainen 100kg on ihan järkyttävän kokoinen suorastaan ja sairaasti ylipainoinen. Kun taas minä 100kg en ois yhtään niin hirvittävä näky, vaikka toki ylipainoinen jo olisinkin. Mulla no ystäväpiirissä tämmösiä 150cm pitkiä ja muutenki pienirakenteisia, joten kyllähän tämä näyttää ihan eriltä kuin minä 170cm (puhumattakaan sitten oikeesti pitkistä naisista, joilla se puntarin lukema ei oikein mitään kerro).

Tarttuisin kans tähän, mihin tässä ylläkin, eli terveyteen. Vaikka mulla itelä on 170/70 mitassa ihan ok olo, niin silti pyrin kyllä paria kiloa alemmas. Toisalta en ole niin kiinnostunut puntarista, vaan peilistä. Näin punttaavana on vähän eri tilanne. Ja suosittelen muillekin, että ennemmin katsotaan peilistä sitä kokonaisuutta. PUntari on siinä mielessä huono, että voi olla hyvin kevyt mutta silti näyttää "lihavalta" koska on yksinkertaisesti lihakseton. Kuitenkin kannattaa pyrkiä siihen, ettei hirveästi olisi ylipainoa. Ja kyllähän varmaan jokainen mieleltään terveh uomaa, jos sitä on liikaa. Sairaat ovat asia erikseen sitten.
 
"alma"
Itse olen mielestäni kaunis, olen 168cm pitkä ja painan n.73kg, eli ylipainoa on. Harrstan jonkin veran liikuntaa, eli lihastakin löytyy ja ryhti on hyvä.
Kuitenkin niin minä, kun nuo esimerkki "läskitkin" vaativat vähän vaatetta päälle, tai ainakin hyvin valitun kuvakulman ollakseen kauniita. Vatsamakkara ei voi mielestäni olla kaunis, vaikka sen omistava ihminen olisi miten kaunis.
Uskon myös, että kaikki ylipainoiset olisivat paremman näköisiä normaalipainoisina, ei läski ketään kaunista.
 
"juu"
Tuli tuosta Alman viestistä vielä mieleen, että hoikkakin voi näyttää pullealta kun tungetaan päälle liian pienet housut. Sama koskee sitten pyöreämpääkin. Eli ne housut kannattaa olla sitää vyötäröstä suht sopivat, ettei kiristä ja näin tule semmoset läskimöykyt siihen. Ja se on tosiaan jännä, että ihan joku koossa 34kin voi näyttää tosi pyöreältä kun änkeää vyötäröstä liian naftit päälle.
 
"qwerty"
siis mistä kohtaa nämä esimerkki kuvan naiset on lihavia!?!??
aika pahasti on maailman kuva vääristyny jos nuo on muka lihavia... jessus.
Ovat lihavia. Joka kohdasta. Minusta maailmankuva on vääristynyt, jos heitä ei pidä lihavana. Ei ihme, että ylipaino-ongelmat senkun lisääntyvät, jos tuollaisia ei pidä lihavana. Sittenhän sitä luulee itse, ettei ole lihava, vaikka läskiä löytyis vaikka muille jakaa.
 
vieras vieraampi vierain
[QUOTE="qwerty";24797099]Ovat lihavia. Joka kohdasta. Minusta maailmankuva on vääristynyt, jos heitä ei pidä lihavana. Ei ihme, että ylipaino-ongelmat senkun lisääntyvät, jos tuollaisia ei pidä lihavana. Sittenhän sitä luulee itse, ettei ole lihava, vaikka läskiä löytyis vaikka muille jakaa.[/QUOTE]

onneksi tiedän olevani LÄSKI=) niin kenenkään ei tarvi keroa sitä. rakastan mun pursuavaa mahaa samoi lapset kun se hyllyy kuulema kivasti kun sitä heiluttelee=) =)
 

Yhteistyössä