Voiko lihava olla kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja BiG
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
[QUOTE="...";24794343]Kyllä voi olla. Esim. mun mielestä se Rakel Lignell oli pulleanakin tosi kaunis ( on nyt kyllä vähän laihtunut).[/QUOTE]

Mun piti just tulla kirjoittamaan ihan samasta aiheesta :). Katsoin tänään uusintana sitä pariskunta- ohjelmaa (en muista nimeä) ja totesin että Rakel on hienosti laihtunut, on todella kaunis, mutta oli sitä myös isompana.
 
"vieras"
no riippuu siitä mitä meinaat tuolla lihavalla? se käsite kun on jotenkin aika häilyvä varsinkin täällä palstalla, täällä ollaan lihavia mitoilla 52kg/167cm.. sairaalloisen lihava ei ole kaunis, mutta kookas/iso nainen voi olla kaunis.
 
HUuuh
Riippuu mikä määritellään lihavaksi. 150cm/100kg on vastenmielinen. Ällöttävää katsella, jos ihminen on kuin tutiseva hyytelö, joka paikassa on epätasaista selluliittiä ja ihraa. Jotenkin lisäksi tuntuu, että tosi lihavissa ihmisissä on sellainen outo ominaishaju, joka tuntuu siis samanlaisena kaikissa näissä läskeissä..
Pieni pyöreys on kylläkin naisella vain kaunista. Mutta se että ollaan jotain mäkissä istuvia supersotanorsuja, hyi olkoon.
 
"vieras"
Riippuu siitä mistää roikkuu, aika kirjaimellisestikin.

Esim. Kirsten Vangsness, Criminal Mindsin Garcia, on vähän isompii nainen (Hollywoodin mittapuulla varmasti oikein superläski), mutta upean näköinen. Kantaa kilonsa itsevarmasti, pukeutuu vartalolleen sopiviin vaatteisiin sekä ruudulla että sen ulkopuolella ja on pyöreydestään huolimatta kiinteän näköinen.

Sitten taas on esim. Gabourey Sidibe (leffassa Precious), joka on vartaloltaan toista maata. Nätit kasvot, mutta myönnän olevani niin pinnallinen, että en voi pitää häntä kauniina tai viehättävänä valtoimenaan roikkuvien makkaroiden vuoksi. Värkin päällä ja jopa alapuolella selvästi roikkuvat mahamakkarat eivät vain ole kauniita.

Samaa mieltä olen miestenkin isommista vartaloista.
 
[QUOTE="vieras";24794414]Riippuu siitä mistää roikkuu, aika kirjaimellisestikin.

Esim. Kirsten Vangsness, Criminal Mindsin Garcia, on vähän isompii nainen (Hollywoodin mittapuulla varmasti oikein superläski), mutta upean näköinen. Kantaa kilonsa itsevarmasti, pukeutuu vartalolleen sopiviin vaatteisiin sekä ruudulla että sen ulkopuolella ja on pyöreydestään huolimatta kiinteän näköinen.

Sitten taas on esim. Gabourey Sidibe (leffassa Precious), joka on vartaloltaan toista maata. Nätit kasvot, mutta myönnän olevani niin pinnallinen, että en voi pitää häntä kauniina tai viehättävänä valtoimenaan roikkuvien makkaroiden vuoksi. Värkin päällä ja jopa alapuolella selvästi roikkuvat mahamakkarat eivät vain ole kauniita.

Samaa mieltä olen miestenkin isommista vartaloista.[/QUOTE]

Juu, se on paljolti kiinni siitä miten ne kilot on muodostuneet. Joillakin onnellisilla ihrat muodostuvat luonnostaan kauniisti ja toiset joutuvat rehkimään salilla pitääkseen läskinsä timmeinä :)
 
"..."
voi. esim. Adele on minusta kaunis, vaikka onkin vähän pyöreä. Mutta minusta hänelle sopiikin se pyöreys. Ja Ruby Gettinger on minusta kaunis kasvoista. Ja on minulla myös yksi lapsuudenystävä, joka on aina ollut vähän lihava, mutta tosi kaunis kasvoista :) että kyllä voi!
 
"mie"
No kyllä nuo ovat lihavia, mutta silti kauniita.

Myös se yksi tv kokki on lihava, mutta TODELLA kaunis... En vaan muista nimeä.:confused:
Nigellasta taidat puhua. Äärettömän kaunis nainen.

Lihavakin voi olla nätti kun jättää kulahtaneet verkkarit ja rähjäisen collegepaidan nurkkaan. Näitä kilojen piilottajia aina välillä näkee ja he menevät siinä kohtaa ojasta allikoon. Toinen on se että ne ylimääräiset tungetaan liian pieniin vaatteisiin.

Lihava voi olla todella kaunis, kun vaan pitää huolen itsestään (nätit, sopivat vaatteet,puhtaat hiukset...) Valitettavasti lihava mielletään usein sellaiseksinuhjuiseksi näyksi joka hipsii rasvainen tukka suorana Heselle...

Joskus juttelin työkavereiden kanssa (kaikki miehiä) siitä kumpi naisessa on tärkeämpää: Kauniit ja iloiset kasvot vai timmi kroppa- Vastaus oli yksimielinen, kauniit kasvot.
 
Aino*
mun eräs ystävä on ihan tajuttoman kaunis vaikka painaa reilu 100 kg. Siis sen kasvot, hiukset, iho....se on KAUNIS! :heart: harrastaa liikuntaa tosi paljon mutta ruokaa sitäkin enemmän :D silti, se on yksi kauneimmista ylipainoisista ihmisistä ketä tunnen.
 
No siis KUINKA lihava sitten pitää olla?? Yli 200kg??

Minusta nuo ovat hyviä esimerkkejä pulleista naisista jotka ovat vielä kauniita. Jos mennään tuosta kovin paljoa vielä eteenpäin, niin silloin ollaan jo mauttomuuden rajoilla ja minä ainakin sanon jo, että ei nätti!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lihavalla voi olla kauniit kasvot mut itse ylipainoisena en kyllä pidä itseäni enkä muitakaan lihavia kauniina. Kamalaa kun tursuaa vaatteista makkaroita. Onhan se toki pukeutumisestakin siis kiinni. Nuo yllä olevat kuvat on kivoja ja niissä on nätti nainen mut ilman kuvan muokkausta ei toikan vartalo varmasti olisi nätti. Oon aika pinnallinen mut valtettavasti hoikilla on kauniit vartalot ja kokonaiskauneeteen liittyy se et sekä kasvot ja vartalo on kauniit.
 

Yhteistyössä