Voiko lihava nainen olla söpö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja in
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

in

Vieras
Siis sellainen tyttömäisen söpö. Ja lihavalla tarkoitan nyt sellaista jolla BMI yli 35. Jos se tykkää kaikesta vaaleanpunaisesta ja rakastaa söpöstelyä, voiko se lihavuudesta huolimatta olla mielestäsi söpö?

Itse en tunne kuvailemasi tyyppisiä naisia,mutta tiedän parikin selkeästi ylipainoista (mulla ei ole tapana kysyä ihmisten BMI:tä joten sitä en tiedä mutta painoa on melko varmasti kolminumeroinen luku ainakin toisella) naista jotka ovat molemmat todella kauniita. Vaaleanpunaisesta ym "söpöstelystä" kumpikaan ei tykkää,mutta aivan tosi kauniita ja seksikkäitä ovat.

Minä en kyllä tiedä, miksi aikuinen nainen edes haluaisi olla söpö. Lapset ovat söpöjä, teinitkin, mutta aikuiset naiset, ihan tietentahtoen haluaisivat olla? Mä ainakin suuttuisin jos mua sanottaisiin SÖPÖKSI. Se olisi ikäänkuin laimennus sanasta kaunis, sillähän vaan tarkoitettaisiin että sä et ole kaunis.

[QUOTE="jaa-a";29653273]Minä en kyllä tiedä, miksi aikuinen nainen edes haluaisi olla söpö. Lapset ovat söpöjä, teinitkin, mutta aikuiset naiset, ihan tietentahtoen haluaisivat olla? Mä ainakin suuttuisin jos mua sanottaisiin SÖPÖKSI. Se olisi ikäänkuin laimennus sanasta kaunis, sillähän vaan tarkoitettaisiin että sä et ole kaunis.[/QUOTE]

Mutta jos ei ole kaunis? Läheskään kaikki naiset eivät ole.

Mulla tulee ap:n kuvauksesta mieleen aikuinen, jolla on jäänyt prinsessavaihe päälle, eikä sellainen ole mun mielestä söpöä minkään kokoisella.

Mutta lihava voi olla nätti tai kaunis siinä missä hoikkakin.

Todellakin voivat! Eikä lapsellisessa tyylissä ole mitään vikaa, mä ainakin tutustuisin mieluummin hauskasti pukeutuneeseen henkilöön kuin tylsästi ja konservatiivisesti pukeutuneeseen. Se kertoo persoonasta positiivisia asioita, mutta olemme erilaisia ja tiedän, että monet ajattelee toisin. Eli ajatelkoot keskenänsä ;)

Klassisen kauniit kasvot ovat harvoin söpöt, ja toisin päin. Mua sanotaan usein söpöksi ja myönnän kyllä olevani enemmän söpö kuin kaunis. Musta se on ihan hyvä kehu, enkä haluaisi olla piirteitäni sellainen maskuliininen ja terävä, vaikka se lienee yleinen kauneusihanne.

Ei sitä kaunetta BMI:llä mitata. BMI 35 vain kertoo siitä että terveyteen pitäisi hiukan kiinnittää huomiota, ainakin terveelliseen ruokaan.
Meillä emännällä kilot kyllä olleet aina kohtuudessa, mutta tuo ei tosiaan ole se päällimmäisin asia.

Muuten nainen BMI 20 ja alle on yleensä ruma, mutta ei kyllä kaikissa tapauksissa.

Yhteistyössä