Jos on ajoissa kentällä, niin voihan siinä tiskillä esittää toiveita. Eri asia voiko niitä toteuttaa.
Mulle kävi niin, että oli kerran todella paljon etuajassa kentällä. Sain tiketit, enkä katsonut niitä sen kummemmin. Olin pyytänyt käytävänvieruspaikan, siinä kaikki.
Koneessa vasta huomasin, että olin aivan viimeisessä rivissä. Olin varmasti hieman happaman näköinen, kun lentoemo tuli kysymään, onko jokin vialla. Sanoin, että harmittaa paikkani, vaikka olin varmasti ensimmäinen, joka lennolle ilmottautui. Emo oli kummissaan ja lohdutti, että perässä on turvallisinta.
Mikä mua siinä nyrsi, niin se, että mun juna lähti 20 min laskeutumisen jälkeen. Viimeisen rivin asiakas on myös viimeinen koneesta ulos. (Ja Manchesterin kenttä ei ole ihan pieni. Tiesin kyllä jo entuudestaan reitin junalle.)
Lisäksi viimeisessä rivissä saa viimeisenä ruokaa ja juomaa, kahvia et ehdi juoda kun jo vievät kuppia kädestä. Ja sitten se pahin, päihtyneet kanssamatkustajat jotka jonottavat vessaan, ovatkin sitten niiiiiiiin hauskoja, kaatuvat syliin ja puhuvat härskejä.
Että todellakin, kannattaa kysyä niitä paikkoja etukäteen.