?
??
Vieras
Rv25 ja verta tullut solkenaan 2 päivää. Sidekään ei aina riitä. Lääkäri ei löydä vuodolle syytä. Onko syytä huoleen vai voisko lapsi syntyä jo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Siis sä vuodat kun seula verta mut lääkäri ei tee mitään ja olet kotona?
Aika veikeen kuulosta toimintaa, minä olisin jo päivystyksessä VAATIMASSA että joku kartottaa syyn sille...Kyllä vauva noilla viikoilla ja melko hyvin selviää, suotavaahan se ulostulo ei siltikään vielä ole..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Siis sä vuodat kun seula verta mut lääkäri ei tee mitään ja olet kotona?
Aika veikeen kuulosta toimintaa, minä olisin jo päivystyksessä VAATIMASSA että joku kartottaa syyn sille...Kyllä vauva noilla viikoilla ja melko hyvin selviää, suotavaahan se ulostulo ei siltikään vielä ole..
Kyse ei ole minusta tällä kertaa. Lähinnä kyselen voiko lapsi selvitä jo jos syntyy..
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Siis sä vuodat kun seula verta mut lääkäri ei tee mitään ja olet kotona?
Kyse ei ole minusta tällä kertaa. Lähinnä kyselen voiko lapsi selvitä jo jos syntyy..
Kyllä se voi ja tod.näk. selviääkin kun vaan saa heti hoitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Siis sä vuodat kun seula verta mut lääkäri ei tee mitään ja olet kotona?
Kyllä se voi ja tod.näk. selviääkin kun vaan saa heti hoitoa.
Ok kiitos. Hieman huojentaa mieltä tuo.Huoli kummilapsesta kuitenkin kova..
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:musta tää kuulloostaa uskomattomalta... jos noinki paljo viikkoja ja vuotaaku seula nii päästettäis kotiin ja varsinki ku ei tiedetä syytä miksi vuotaaeiks tos voi olla jo äidinki henki kysees..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:musta tää kuulloostaa uskomattomalta... jos noinki paljo viikkoja ja vuotaaku seula nii päästettäis kotiin ja varsinki ku ei tiedetä syytä miksi vuotaaeiks tos voi olla jo äidinki henki kysees..?
Siis lapsen äiti on tarkkailussa, mutta vuodolle ei löydy syytä.