Liian pitkät ja liian runsaat menkat!! Kääk!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tujanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tujanna

Vieras
Mistä tää voi johtua??? Mulla on tähän asti aina ollu säännölliset menkat, kierto kestää 28-30 päivää, vuotoa 6 päivää josta runsaampaa vuotoa pari päivää. Kuppi on tullut yli vain kerran kahden vuoden aikana.

Mutta nyt, menkat on jo kestäneet 29 päivää!!! Runsaanpaakin runsaanpaa vuotoa, kuppi vuotaa yli kolmessa tunnissa!! Klimppejä tullu jo kolmatta viikkoa vuodon seassa!

Lääkäriin tästä on mentävä, mutta onko sinne menosta mitään hyötyä ennenkuin menkat loppuu? Voiko lääkäri tehdä tälle vuodolle jotain?

Ei ole ehkäisyä, en ole ollut raskaana!

Mene ihmeessä ja saat ajankin nopeasti. Mulla oli sama vika vuosia sitten menkat kesti kuukauden. ja gyne etutkimuksissa selvisi... hiivatulehdus. Sain suun kautta otettavia pillereitä muutaman ja kun kuuri loppu niin menkatkin... ja mitään kutinaan tai kokkareista valkovuotoa ei ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mene ihmeessä ja saat ajankin nopeasti. Mulla oli sama vika vuosia sitten menkat kesti kuukauden. ja gyne etutkimuksissa selvisi... hiivatulehdus. Sain suun kautta otettavia pillereitä muutaman ja kun kuuri loppu niin menkatkin... ja mitään kutinaan tai kokkareista valkovuotoa ei ollut.

Eli voi olla hiiva vaikka ei ole mitään kutinoita yms.? Tuo vähän helpotti kun kaikki syövästä lähtien on pyöriny mielessä. Maanantaina täytyy sitten varata aika, gynelle en pääse, mutta ihan tavislääkäriin.

mulla on vuotanut yli kolme viikkoa, siis välillä on pienempää mutta välillä niin runsasta että lorisee aivan liikaa. olen ihan poikki, kun olen menettänyt niin paljon verta. Enkä uskalla edes ottaa hemoglopiinia, kun on piikkikammo. Minua pyörryttää koko ajan ja on heikko olo. En halua tämän jatkuvan, ihan oikeasti elämäni on ihan kamalaa kun koko ajan pitää ravata vessassa ja ei voi tehdä mitään. Auttakaa kiltit ihmiset. olen oikeasti ihan tajuttoman huolissani :'( Olen vasta 15.

Yhteistyössä