Voiko lapsi mennä huomenna hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
Eilen oli kuumetta vielä aamusta vähän, mutta nyt enää yskää ja nuhaa. Tosin yskä on niin kova, että tänäänkin oksensi yskittyään muutaman minuutin :/ Muuten touhukas ja pirteä 4v. Voiko mielestänne mennä huomenna päiväkotiin? Mitään mahaoireita ei siis ole, joten oksentaminen johtui vain yskästä...

Noi on kyllä hankalia, ittekin neljän lapsen kanssa usein noita mietin, kun melkein koko talven aina joku nuhassa/yskässä...viimetalvenakin yks yksi varmaan liki kuukauden ja tosiaan oksu tuli useinkin yskäkohtauksen päätteeksi.
Mut jos teillä tänään se kuumeeton päivä ja muksu jaksaa touhuta, niin eiköhän ole jo huomenna pk-kuntoinen.

Jos aamulla on ollut enää vähän lämpöä niin käytännössähän teillä on tänään se yksi kuumeeton päivä mikä pitäisi aina venata. Eli minä veisin kyllä

Yksi kuumeeton päivä tarkoittaa mun mielestä yhtä kuumeetonta päivää! Eli jos aamulla on ollut kuumetta, niin tämä päivä ei ole kuumeeton. Mukavampi varmaan rauhassa kotona kerätä voimia vielä päivä, kuume kun väsyttää kuitenkin.

Itse lähettäisin lapsen kotiin, jos yskä on noin kova, että oksentaa. Parempi pitää huominenkin vielä kotona ja antaa lapsen tervehtyä. Ei varmasti jaksa kovin yskäisenä ulkona touhuta.

Yhteistyössä