P
pikainen vastaus kiitos
Vieras
Yh olen siis ja vauva pitäisi piakkoin nimetä. Pitikö olla naimisissa ja toisen puolisoista kuulua kirkkoon että voi lapsen kastaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tarvi olla naimisissa, mutta toisen vanhemmista pitää kuulua seurakuntaan, jotta lapsen voi kastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi joku kirkkoon kuulumaton haluaisi kastaa lapsensa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tarvi olla naimisissa, mutta toisen vanhemmista pitää kuulua seurakuntaan, jotta lapsen voi kastaa.
Entä jos edellisen liiton lapset on kuitenkin kastettu? Vaikuttaako se asiaan että saisi tämän uudenkin lapsen samaan seurakuntaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi joku kirkkoon kuulumaton haluaisi kastaa lapsensa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi joku kirkkoon kuulumaton haluaisi kastaa lapsensa?
Siksi koska edellisetkin lapset on kastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi joku kirkkoon kuulumaton haluaisi kastaa lapsensa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi joku kirkkoon kuulumaton haluaisi kastaa lapsensa?
Miksi se on niin tärkeää, jos ei itse kuulu kirkkoon? Eikö sillon voi itsekin liittyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi joku kirkkoon kuulumaton haluaisi kastaa lapsensa?
Miksi se on niin tärkeää, jos ei itse kuulu kirkkoon? Eikö sillon voi itsekin liittyä?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri samaa asiaa kirkosta kysynyt..:Ei vaikuta onko edelliset lapset kastettu vai ei, siihen vaikuttaa vain kuuluuko vanhemmat kirkkoon..ainakin toisen vanhemman pitää kuulua kirkkoon, että voi kastaa.