Voiko lapsen kanssa nukkua alasti?

joko raksuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Voiko lapsen kanssa nukkua alasti? Lueskelin tuossa äsken linkitettyä ketjua ja joku kirjoitti että kun nukkuu lapsen kanssa, niin pitää olla vaatteet päällä.

Minä ainakin nukun alasti ja monesti saman peiton alla.

Mitä vikaa?
Nukutko itse isäsi kanssa alasti. Mieti, miltä tuntuisi ensi yönä mennä isäsi viereen nukkumaan, niin että olette molemmat alasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja joko raksuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Voiko lapsen kanssa nukkua alasti? Lueskelin tuossa äsken linkitettyä ketjua ja joku kirjoitti että kun nukkuu lapsen kanssa, niin pitää olla vaatteet päällä.

Minä ainakin nukun alasti ja monesti saman peiton alla.

Mitä vikaa?
Nukutko itse isäsi kanssa alasti. Mieti, miltä tuntuisi ensi yönä mennä isäsi viereen nukkumaan, niin että olette molemmat alasti.
No siinä vaiheessa kun alkaa tuollaisia tuntemuksia korvien välissä liikkua, tuskin enää änkäät vanhempiesi väliin?
 
No lapsi on ollut mun sisälläkin ja syö tissistä joka päivä, niin mitä vikaa siinä alasti nukkumisessa on? Eiköhän se ole maailman luonnollisin asia se ihokontakti pienen lapsen kanssa. Sitten jos tai kun jommasta kummasta se vaatteettomuus tai vieressä nukkuminen ylipäänsä alkaa joskus tuntua epämukavalta, niin eiköhän se sitten luonnollisesti jää pois.
 
joku vaan
Meillä lapsi ei suostu tulemaan sänkyymme, jos jompikumpi (yleensä mies) on ilman vaatteita sängyssä. Hyvin äkäiseen lähtee pois, tai käväisee laatikosta hakemassa pikkarit. :D
 
maissihiiri
No ehkä tääkin riippuu aika pitkälti siitä minkäikäinen lapsi on. Esim. viimeyönä mies oli hakenut meidän pikkuneidin 1v3kk meidän väliin nukkumaan, ja mä satuin nukkumaan alasti... Enkä mä kyllä siinä mitään pahaa näe.
 
juuh
Mä nukun nakuna ja lapsi 7v tulee väliin joka yö. Ei ole onkelma. Olen kyllä sanonut, että jos haluaa laitan yökkärin, mutta sehän on aina että HÄH? (eli ei tajua miksi pitäis) ja sit se sanoo ei ku mun "läskimaha" on niin pehmeä.

Tuskin saa traumoja. :)
 

Yhteistyössä