Voiko lapsen kanssa Interrailata?? Onko kukaan ollut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

StarSisu

Jäsen
13.03.2009
591
0
16
Minulle on tullut viiveellä halu kokea kaikki mikä jäi aikanaan tekemättä ja nyt tahtoisin reilaamaan, mutta voiko tuollaisen 2,5veen kanssa ajatellakaan sellaista???

Voisihan alkua helpottaa lentämällä jonnekin päin Eurooppaa, vai mitä???

Maksaako lapsista eri maksu ja missä sitä majoittuisi lapsen kanssa?? Tuon ikäisellä pitäisi olla varmasti jotkun kevytmallin rattaat mukana.

No mä en lähtis lapsen kanssa! Mitä iloa lapselle on istua tuntitolkulla junassa. Budjetin pitää olla suht hyvä koska ei lapsen kanssa voi nukkua missään kämäsissä motelleissa ja junissa.

Mä voisin kuvitella lähteväni tuon meidän kolmevuotiaan kanssa. Siis en tästä mitään tiedä, mutta toki pitäis vähän miettiä missä nukkuu ja ruokailut jne. Tuo kaikkihan on tosi paljon kiinni lapsesta ja susta itsestä. Mitä enemmän ajattelen asiaa, siltä paremmalta se kuulostaa!:) Ottaisin ehkä kuitenkin tuon ukkokullan mukaan, kun en yksin tuon kolmevuotiaan JA vajaa vuoden ikäisen kanssa pärjäisi..:D LÄhde ihmeessä, jos budjetti ja kärsivällisyys riittää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä en lähtis lapsen kanssa! Mitä iloa lapselle on istua tuntitolkulla junassa. Budjetin pitää olla suht hyvä koska ei lapsen kanssa voi nukkua missään kämäsissä motelleissa ja junissa.

Aika tasokkaatkin hotellit näyttäisivät olevan noin 20-40?/yö, joten sen varmaan jaksaisi maksaa. Ei tietenkään mihinkään yömajoihin lapsen kanssa.

Voisihan tuon liikkumisen rajoittaa aika vähiin vai olisiko viisaampaa vai kulkea lentäen ja unohtaa reilaus.

Jos matkustaa vähän lyhyempiä matkoja kerrallaan niin varmaan onnistuu! lapsethan tykkää junista yms, ainakin ekoilla kerroilla se olis vaan jännää, ja jos ei tuntitolkulla tarvisi istua, niin..

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

Aika tasokkaatkin hotellit näyttäisivät olevan noin 20-40?/yö, joten sen varmaan jaksaisi maksaa. Ei tietenkään mihinkään yömajoihin lapsen kanssa.

Voisihan tuon liikkumisen rajoittaa aika vähiin vai olisiko viisaampaa vai kulkea lentäen ja unohtaa reilaus.

Mä lentäisin vaikka Ranskaan ja vuokraisin auton ja kiertelisin kaikki ihanat rivieran kohteet!

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:

No nuo hinnat riippuu täysin siitä, mitä paikkoja haluatte nähdä. Esim. Etelä-Ranskassa ja kaikissa isoissa kaupungeissa (Barcelona, Rooma jne.) jo hostellit, joissa jaetaan suihkut ja tai jopa makuuhuoneet maksavat lähes sen 20 euroa yö.

Yhteistyössä