voiko laittaa pojalle nimeksi Bamse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa kenelläkään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietoa kenelläkään?

Vieras
mitä tuumaatte, mitä sanotaan ylemmällä tasolla nimestä Bamse? olemme aikeissa laittaa sen nimeksi pojalle. Bamse Benjamin. sukunimemme alkaa myös B:llä(emme siis ole syntyperäisiä suomalaisia).

Mulla oli pienenä hoitoponi jonka nimi oli Bamse. En laittais ihmiselle nimeksi, mutta en osaa sen enempää arvella meneekö nimilautakunnassa läpi, todennäköisesti jos ette suomalaisia kerran ole.

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa kenelläkään;25074433:
mikä teissä tuossa nimessä häiritsee eniten? sekö että se nalle on sen niminen? minusta nätti nimi.

No voisitko itse nimetä lapsesi esim. Mustiksi?
Mustihan mielletään koiran nimeksi ja samoin Bamse mielletään karhuksi.

Siitä vaan. Oi ja voi sitä kiusaamisen ja tahattomien nauruntyrskähdysten määrää mitä lapsi tulee osakseen saamaan.

Juu, kiusaaminen on rumaa ja silleen, mutta kai sitä itse kukin tirskahtaa jos vastaan tulee tyyppi jonka nimi on BAMSE, tai Mikki Hiiri, tai Nalle Puh, tai Smurffi. Erityisen hulvatonta se on teini-iässä kartsalla, nimi kun ei ole ihan maailman katu-uskottavin vaikka Bamse onkin sentään maailman vahvin nalle!

Jos tykkäät Bamse-nimestä, ni yritä vaan,et meneekö läpi. Meidän pojan nimi on Benjamin. Jos haluut, et etu ja sukunimi alkaa molemmat B:llä, ni Benjamin olis ainakin ihan oikea nimi...

Yhteistyössä