Voiko laittaa häihin avosandaalit ja sukat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Siis sellaset kengät missä varpaat paljaana? Ja sikäli mikäli oon oikeen ymmärtänyt, niin sukat on vähän niinku pakko olla? Mutta voiko niitä yhdistää? Apua!

Kyllä etikettiin kuuluu, että häissä naisilla on sukkahousut jalassa hameen kanssa. Etsi jostain sellaiset open toe -sukkikset niin voit laittaa sandaalit. En muista, mistä kaupasta niitä saa, mutta kyllä varmaan jostain löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Ei missään nimessä! Ja miksi pitäisi olla häissä sukat? Onko tämä joku käsky hääparin taholta?

Ei oo hääparin toive, mut ymmärtänyt, et hienoihin juhliin ei ole soveliasta mennä "paljain jaloin".

Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Kyllä etikettiin kuuluu, että häissä naisilla on sukkahousut jalassa hameen kanssa. Etsi jostain sellaiset open toe -sukkikset niin voit laittaa sandaalit. En muista, mistä kaupasta niitä saa, mutta kyllä varmaan jostain löytyy.

Tää on esim. ihan hyvä ratkaisu, jos haluut nimenomaan sukkikset ja sandaalit yhdistää. :) Olen myös nähnyt ratkaisuja, joissa sukkikset ilman kärkivahvikkeita + sandaalit. En ehkä ite laittas, mutten ole myöskään paheksunut niitä nähdessäni. Mulla on nimittäin myös muuta elämää.. ;)

Yhteistyössä