Voiko laihduttaja laittaa rahkaan kermavaahtoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Muuten terveellinen ja hyvä kokonaisuus, mut tuo rahka, jota syön melkein päivittäin. Kermavaahto pehmentää rahkaa kivasti ja tekee siitä täyttävämpää.En kylläkään laita sitä ihan älyttömästi, vain sen verran, että tulee kuohkeampaa ja ei niin paksua. Romuttaako se muuten terveellisen laihdutusruokavalioni? Normaalipainossa laihdutan.

Mä en osaa syödä rahkaa jos siinä ei ole oikeeta kermavaahtoa, muuten se maistuu pahalle. Enkä tunne siitä huonoa omaatuntoa kun laihdutan, joskus voi herkutella ja sitten mennä vaikka lenkille :)

Kysytkö sinä tosissasi? :laugh:

Kyllä minun laiharini on kestänyt kermavaahdon. Mutta jos sinä joka päivä sitä vatkaat, niin muista vähentää jotain muuta sitten pois. Mitä teet lopulle kermavaahdolle? Sitä kun ei pysty ihan pientä määrää kerralla vatkaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kysytkö sinä tosissasi? :laugh:

Kyllä minun laiharini on kestänyt kermavaahdon. Mutta jos sinä joka päivä sitä vatkaat, niin muista vähentää jotain muuta sitten pois. Mitä teet lopulle kermavaahdolle? Sitä kun ei pysty ihan pientä määrää kerralla vatkaamaan.

Juu, tosissani kysyn:) Lähinnä siksi, kun syön tosiaan rahkaa päivittäin, pitää hyvin nälkää. Kermavaahto on ainoa, jolla rahkasta saa syötävää, jogurtit ja muut ei käy.

Mä vatkaan mahdollisimman pienen erän kerrallaan, josta riittää seuraavaksi päiväksi, ei se hukkaan mene.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no sehän riippuu millaisia määriä sitä rahkaa vetelet

Tjaa, päivässä menee ehkä sellainen 200-400g eli purkki tai kaksi, riippuen liikunnan määrästä. Sitä kermaa pistän noin kaksi ruokalusikallista per 200g.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Ootko koskaan kokeillut rahkan joukkoon vispattua Flora Vanillaa? Huippu hyvää, eikä todellakaan tarvitse tuon kanssa edes mitään makeuttajaa.

Olen mä joskus, onkos siinä kaloreita minkä verran ihan oikeaan vispikermaan verrattuna?

Joo voit käyttää, mutta unohda sitten laihdutus =)

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Muuten terveellinen ja hyvä kokonaisuus, mut tuo rahka, jota syön melkein päivittäin. Kermavaahto pehmentää rahkaa kivasti ja tekee siitä täyttävämpää.En kylläkään laita sitä ihan älyttömästi, vain sen verran, että tulee kuohkeampaa ja ei niin paksua. Romuttaako se muuten terveellisen laihdutusruokavalioni? Normaalipainossa laihdutan.

Yhteistyössä