Voiko kuulkaa typerämpää esitystä olla???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No... Mitä järkeä laittaa lapsi tuonne, kun jokainen tajuu, ettei tuolla pääse mihkään? Eikö lapselle voi sanoa, että menee isompana sitten? :ashamed: Kamala, nolo ja huono.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
on myös aikuiselta aika noloa arvostella noin rankalla kädellä lapsia :(
jotka varmasti parhaansa yrittivät..

Mutta näkeehän ne lapset itsekin sitten isona tuon, eikö sinua hävettäis jos itse olisit tuolla?
 
Googletin helkanuoret eikä ne mitään kehitysvammaisia ole.
Helkanuoret tarjoaa lapsille ja nuorille energisen ja iloisen harrastuksen, joka johdattaa jännittäviin tarinoihin menneiltä ajoilta ja sytyttää pysyvän palon esiintymiseen. Helkanuorissa nuori pääsee koskettamaan yleisöä tavalla, jonka jokainen suomalainen tuntee veressään omakseen, kansanrunon rytmillä ja ainutlaatuisella kielellä. Riemu rikkaasta perinteestä synnyttää halun jakaa kaiken kauniin myös muiden kanssa.

 

Yhteistyössä