Eilen illalla Jim D :Kadonnut Madeleine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
eli ovijuttu?

Jos lastenhuoneessa oli ikkuna kokonaan auki, ja lastenhuoneen ovi oli raollaan, niin eikö lastenhuoneen ovi olisi pamahtanut kiinni heti kun ulko-ovi avataan ja läpiveto syntyy? Nyt se pamahti vasta silloin, kun äiti meni lastenhuoneen ovelle. Vaikka ulko-ovi oli avattu ja suljettu muutamia kertoja, kun Madeleine oli jo viety.

Meillä ainakin paukkuu kotona ovet juuri tästä nimenomaisesta syystä harva se päivä :)

En tiiä, ehkä käsitin jotenkin väärin sen huoneiston pohjapiirroksen, tai ehkä vanhemmat selittivät tilanteen jotenkin hassusti (muisti pätkii shokkitilanteessa) mutta se nyt vaan sattui jäämään mun mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
eli ovijuttu?

Jos lastenhuoneessa oli ikkuna kokonaan auki, ja lastenhuoneen ovi oli raollaan, niin eikö lastenhuoneen ovi olisi pamahtanut kiinni heti kun ulko-ovi avataan ja läpiveto syntyy? Nyt se pamahti vasta silloin, kun äiti meni lastenhuoneen ovelle. Vaikka ulko-ovi oli avattu ja suljettu muutamia kertoja, kun Madeleine oli jo viety.

Meillä ainakin paukkuu kotona ovet juuri tästä nimenomaisesta syystä harva se päivä :)

En tiiä, ehkä käsitin jotenkin väärin sen huoneiston pohjapiirroksen, tai ehkä vanhemmat selittivät tilanteen jotenkin hassusti (muisti pätkii shokkitilanteessa) mutta se nyt vaan sattui jäämään mun mieleen.

Minusta tuntuu että tutkinta on ollut kehnonlaista koko jutussa. Sen vaikutelman olen saanut koko ajan.
 
vanhemmissa on jotain outoa. Tuli jotenkin sellainen olo, että näyttelevät hyviä vanhempia kaikkine pirtelöineen... Epäaidon oloisia ja äiti vaikuttaa jotenkin kylmältä, on vaikuttanut koko ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mun miete:
mä katoin sen mut sehän tuli toissailtana jo?

mustakin se oli outoa että käytiin vaan asunnossa eikä vilkastu sänkyihin. JOS se niitten tuttavamies joka kävi asunnossa vuorollaan "tarkastamassa" olisi oikeesti kattonu sinne sänkyyn ja huomannu jo silloin että madde kadonnu, jäljille olis päästy heti!! eikä vasta sitten kun isä meni seuraavan kerran. löytymismahikset olis ollu paljon paremmat.

en ole jutussa kuullutkaan. Tottakai sillä on merkitystä kuinka pian jäljille päästään, ties vaikka olisi kiinni saatu kidnappaaja ja tyttö :/

 
Minä uskon että joku ulkopuolinen sieppasi tytön. Sieppaukset eivät ole mitenkään harvinaisia (verrattuna Suomeen) esimerkiksi Espanjassa on siepattu isojakin (kouluikäisiä/teini-ikäisiä) lapsia kadulta keskellä päivää kun ovat olleet esim. matkalla ostoskeskukseen tai kodin lähellä leikkimässä. Etelä-Portugalissa ja läheisessä Espanjassa on myös paljon järjestäytynyttä rikollisuutta ja rikollisjengejä yms. joille ei olisi mikään ongelma siepata pientä tyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minusta noissa:
vanhemmissa on jotain outoa. Tuli jotenkin sellainen olo, että näyttelevät hyviä vanhempia kaikkine pirtelöineen... Epäaidon oloisia ja äiti vaikuttaa jotenkin kylmältä, on vaikuttanut koko ajan.

Näin munkin mielestä, ja ollut koko ajan semmoinen fiilis vanhemmista. En ole uskonut koskaan siihen, että vanhemmat olisivat syyllisiä katoamiseen, mutta jotenkin kylmiltä ja oudoilta he vaikuttavat. Sen perusteella mitä julkisuus on heistä kuvaa antanut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tälläisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja mun miete:
mä katoin sen mut sehän tuli toissailtana jo?

mustakin se oli outoa että käytiin vaan asunnossa eikä vilkastu sänkyihin. JOS se niitten tuttavamies joka kävi asunnossa vuorollaan "tarkastamassa" olisi oikeesti kattonu sinne sänkyyn ja huomannu jo silloin että madde kadonnu, jäljille olis päästy heti!! eikä vasta sitten kun isä meni seuraavan kerran. löytymismahikset olis ollu paljon paremmat.

en ole jutussa kuullutkaan. Tottakai sillä on merkitystä kuinka pian jäljille päästään, ties vaikka olisi kiinni saatu kidnappaaja ja tyttö :/

Tuli tuossa videolla tuo ettei katsottu kunnolla huoneeseen jossain vaiheessa.
Eihän pelkät sängyt mihinkään lähde.


Ja juu,tuo oli uusinta.Eilen itse satuin näkemään.

 

Yhteistyössä