Voiko Kuukautisia siirtää Pillereillä, vaikka mulla on hormoonikierukka?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miukumauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miukumauku

Vieras
Ollaan menossa naimisiin marraskuun lopulla, ja mulla todennäkösesti menkat just silloin, häiden aikaan.
Mulla on hormoonikierukka, joten voiko menkkoja silti siirtää pillereillä..?

Kellään tietoo?
 
no en usko että voi vielä lisäksi pillereitä ottaa... siinähän tulee liika suuri hormoniannos sitten.. tuleeko sulla sitte ihan normaalisti/paljon vuotoa tosta kierukasta huolimatta?
 

Yhteistyössä