Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän se oo sulattuaanAlkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:37 merenneitonen kirjoitti:...miten toi sulaa taipuu??![]()
sulettuaan...?
sultuaan...?
sulattuaan...?
![]()
Mulla leikkaa nyt ihan tyhjää...
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:36 merenneitonen kirjoitti:Voi. Se ei vaan sitten enää sulettuaan vaahdotu, mutta ruokiin sopii hyvin.
Mä monesti pakastan kermaa tarkoituksella annosrasioihin, niin saa hätätilanteessa kastikkeeseen kermat jos on tarvis. Meillä kun ei normaalisti kermaa juurikaan ostella, niin hyvä että pakkasesta löytyy sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:33 AnnaManna kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:36 merenneitonen kirjoitti:Voi. Se ei vaan sitten enää sulettuaan vaahdotu, mutta ruokiin sopii hyvin.
Mä monesti pakastan kermaa tarkoituksella annosrasioihin, niin saa hätätilanteessa kastikkeeseen kermat jos on tarvis. Meillä kun ei normaalisti kermaa juurikaan ostella, niin hyvä että pakkasesta löytyy sitten...
eikö oikeasti enää vaahtoudu?? synttärikakkua varten ostin kermaa puoli litraa ja se pentele on viimeiseltä käyttöpäivältään 2.6, kun synttärit on 3.6 :headwall: