voiko kuohukermaa pakastaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi. Se ei vaan sitten enää sulettuaan vaahdotu, mutta ruokiin sopii hyvin.
Mä monesti pakastan kermaa tarkoituksella annosrasioihin, niin saa hätätilanteessa kastikkeeseen kermat jos on tarvis. Meillä kun ei normaalisti kermaa juurikaan ostella, niin hyvä että pakkasesta löytyy sitten...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:37 merenneitonen kirjoitti:
...miten toi sulaa taipuu?? :D

sulettuaan...?
sultuaan...?
sulattuaan...?

:laugh:

Mulla leikkaa nyt ihan tyhjää...
Eiköhän se oo sulattuaan :D Hyvä tietää et voi pakastaa, oon sitä ja joskus miettiny, ku usein saa kermaa tarjouksesta, niin sitähän voi sit ostaa enemmän =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:36 merenneitonen kirjoitti:
Mä monesti pakastan kermaa tarkoituksella annosrasioihin, niin saa hätätilanteessa kastikkeeseen kermat jos on tarvis. Meillä kun ei normaalisti kermaa juurikaan ostella, niin hyvä että pakkasesta löytyy sitten...

eikö oikeasti enää vaahtoudu?? synttärikakkua varten ostin kermaa puoli litraa ja se pentele on viimeiseltä käyttöpäivältään 2.6, kun synttärit on 3.6 :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:33 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:36 merenneitonen kirjoitti:

eikö oikeasti enää vaahtoudu?? synttärikakkua varten ostin kermaa puoli litraa ja se pentele on viimeiseltä käyttöpäivältään 2.6, kun synttärit on 3.6 :headwall:

Kermassa päiväys on "parasta ennen", joten voitte hyvin syödä sitä vielä 3.6. :p Jos haluat varmistua vaahtoutumisesta, vaahdota ja koristele kakku edellisenä iltana.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä