Voiko kuiva iho aiheuttaa näppyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai finnejä? Käytän kasvovoiteena humektania minkä pitäisi olla kaikista kosteuspitoisin voide ja silti iho on kuin kuiva korppu tunnin jälkeen kun olen kasvot rasvannut.. ja nyt alkanut tulla pieniä näppyjäkin kasvojen kuivimpiin kohtiin.

Suositelkaa hyvää ja kosteuttavaa kosteusvoidetta kasvoille joka sopisi myös meikin alle!

Miliumit ovat erittäin yleisiä kuivalla iholla. pieniä kovia talinäppyjä, eivät ole finnejä.
Kokeile jotain muuta ihovoidetta, humektan ei tunnu riittävän kosteuttavalta.

Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
Miliumit ovat erittäin yleisiä kuivalla iholla. pieniä kovia talinäppyjä, eivät ole finnejä.
Kokeile jotain muuta ihovoidetta, humektan ei tunnu riittävän kosteuttavalta.

Varmaankin noita miliumeja mulle juuri tullutkin, ihan ihon pinnalla olevia pieniä valkoisia näppyjä joita ei saa edes puristettua pois. Pitääpäs suunnata apteekkin voideostoksille.

Humektan on sarjan voiteista kaikkein kevyin eli siinä on eniten vettä. Kokeile vaikka Aqualan L:ää (se seuraava), sitä suositellaan myös meikin alle, kosteuttaa enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai finnejä? Käytän kasvovoiteena humektania minkä pitäisi olla kaikista kosteuspitoisin voide ja silti iho on kuin kuiva korppu tunnin jälkeen kun olen kasvot rasvannut.. ja nyt alkanut tulla pieniä näppyjäkin kasvojen kuivimpiin kohtiin.

Suositelkaa hyvää ja kosteuttavaa kosteusvoidetta kasvoille joka sopisi myös meikin alle!

Mä sain tältä palstalta vinkin käyttää kylmäpuristettua kookosöljyä yövoiteena sekä sisäisesti. Vaikka vasta olen alkanut käyttään niin voin sanoa että ihoni on jo alkanut paranemaan finneistä. Meikin laae en tiedä käykö.