Voiko korvien puhkaisun jälkeen nukuttaa vauvaa ulkona?

  • Viestiketjun aloittaja äippälomalainen
  • Ensimmäinen viesti
äippälomalainen
Menin lääkärillä ihan sekaisin, kun mua alkoi itseänikin itkettää, kun vauva itki niin hysteerisenä, ja unohdin sitten tietenkin kysyä kaikenlaista oleellista... Eli voinko laittaa vauvan nukkumaan ulos, kun tänään aamulla on korvat puhkaistu? Vai pitäisikö niitä korvia nyt ihan erityisesti suojata kylmältä ja nukuttaa siksi sisältä? Täälä meillä on kymmenen astetta pakkasta.
 
joooooo'o....... ei voi, enää ikinä, täyttyy ilmalla koko pää!



Ei vaan, ystävä hyvä, korvat suojataan aina huolellisesti, bakteeri aiheuttaa tulehduksen, jätä tänään viemättä ulos, jos se takaa mielenrauhasi ja tietenkin, jos vauva kuumeilee, niin toimit sen mukaan =)
 
alkuperäinen
joooooo'o....... ei voi, enää ikinä, täyttyy ilmalla koko pää!



Ei vaan, ystävä hyvä, korvat suojataan aina huolellisesti, bakteeri aiheuttaa tulehduksen, jätä tänään viemättä ulos, jos se takaa mielenrauhasi ja tietenkin, jos vauva kuumeilee, niin toimit sen mukaan =)
Kysymys ei oo nyt mun mielenrauhasta vaan miehen. Itse olisin tietenkin laittanut vauvan ulos nukkumaan normaaliin tapaan, mutta mies soitti töistä, että älä sitten laita sitä ulos, kun se on kipeä. Ei ole kuumetta, joten mun mielestäni ei oo mitään syytä olla laittamatta ulos, mutta tuo mies on tuollainen hysteerinen.

Kerron sille, että mammapalstan Emppukin naureskeli sulle ihan avoimesti. (Vaikka sitä tuskin kiinnostaa.)
 
  • Tykkää
Reactions: emppu75
juu, ymmärrän hysterian kyllä, huolissaanhan mies siellä on... jätä yksi ulkopäivä väliin, jos mies sillä tavalla rauhoittuu ;) ei ollut tarkoitus vattuilla, tuli vain ekana huono vitsi mieleen, pahoittelen :)
 

Yhteistyössä