voiko klamydia tulla uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
minulla oli klamydia n.5 vuotta sitten ja nyt sain kokeen tulokset,taas klamydia!!!

Voiko se tulla uudestaan,siis kumpikaan meistä,minä tai mieheni ei olla käyty vieraissa, miehelläni oli myös silloin 5 vuotta sitten ja se hoidettiin.

Tottakai se voi tulla uudestaan.

Mutta ei se itsekseen tule, joku on käynyt vieraissa tai sitten se ei lähtenyt viime kerralla hoidosta huolimatta pois.

Olitteko molemmat viimekertaisen hoidon jälkeen tarkastuksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla oli klamydia n.5 vuotta sitten ja nyt sain kokeen tulokset,taas klamydia!!!

Voiko se tulla uudestaan,siis kumpikaan meistä,minä tai mieheni ei olla käyty vieraissa, miehelläni oli myös silloin 5 vuotta sitten ja se hoidettiin.

jaa-a,enpäs osaa tuohon mitään sanoa,mutta päällimmäisenä aina mieles et jompi kumpi saanut uuden tartunnan muualta. :| Enkä siis väitä ettet totta puhuisi :hug: Jos olisi jommalla kummalla jäänyt hoidot tehoamatta ja siksi uusi positiivinen tulos.

kävitkö jälkitarkastuksessa? miehesi? lääkket ei ihan aina toimi, sen takia kandee se jälkitarkastus suorittaa molempien. eli jos toiselle se jäänyt ni äkkiäkös se petihommissa uudestaan tarttuu myös toiseen.