K
kissanviikset
Vieras
2kk sitten synnytin. Jälkivuoto loppui n. 5 vko jälkeen, mutta uusi vuoto alkoi jo 2pv sitten,kun harrastimme ensimmäistä kertaa seksiä mieheni kanssa. Aloitin minipillerit n. vko sitten. Jälkitarkastuksessa kävin tänään ja yritin kysellä mistä vuoto saattaisi johtua. Terveydenhoitaja sanoi, että kuukautiset ovat jo ehkä alkaneet, tai johtuu mahdollisesti minipilleistä. Lääkäri kuitenkin totesi, että pitäisi käydä klamydia testeissä. Lääkäri oli tosi nuori ehkä n.25 vuotias eikä taatusti ole synnyttänyt.
Ketä tässä nyt uskoisin? Pitäisikö mennä testeihin.
Melkein mahdottomuus, että minulla olisi klamydia, koska miehelläni tuskin tautia on ja hän on ainoa, jonka kanssa olen seksiä harrastnut.
Minun on vaikea lähteä testeihin kun en haluaisi tehdä "turhia" reissuja ilman 2kk poikaani.
Mutta paljonk terveyskeskuksessa maksaa testit jos lähetän mieheni itseni sijaan testeihin.
Ketä tässä nyt uskoisin? Pitäisikö mennä testeihin.
Melkein mahdottomuus, että minulla olisi klamydia, koska miehelläni tuskin tautia on ja hän on ainoa, jonka kanssa olen seksiä harrastnut.
Minun on vaikea lähteä testeihin kun en haluaisi tehdä "turhia" reissuja ilman 2kk poikaani.
Mutta paljonk terveyskeskuksessa maksaa testit jos lähetän mieheni itseni sijaan testeihin.