Raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan pihalla

Vieras
Eli tilanne siis tämä:
Vauva on nyt reilu 2kk ja synnytyksen jälkeen ehkäisynä käytetti kondomia pari kertaa, mutta sen jälkeen harrastimme muutaman kerran seksiä ilman mitään ehkäisyä.
Neuvolan jälkitarkastuksessa sain Cerazette merkkiset minipillerit. Aloitin pillerit ja olen nyt syönyt kohta ekan levyn.
Nyt vuodan jo 9päivää mutta silti on outo-olo. Lämpöä n.37.2 (norm. n.36.5), huono-olo vähän väliä, kahvi ei maistu, koko ajan nälkä, ym ym..

Voisinkohan siis olla raskaana niistä muutamista kerroista kun ei ehkäisyä käytetty ja vaikka kuukautiseni ovat tälläkin hetkellä edelleen. Ja tämä tajuton vuoto alkoi muutama viikko pillereiden aloituksesta :/

Millonkohan tämä vuotelukin rauhottuu... :(

voit olla raskaana, tai kipeäksi tulossa tai sitten edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä hormoonit tekevät tepposiaan... tee raskaustesti jossain vaiheessa, ei me tiedetä oletko raskaana... että huoh..

Alkuperäinen kirjoittaja hre:
jos kovasti vaivaa niin tee testi! sillä ainaki selviäis.. mull sama tilanne, vauva 3kk ja epäilen että oon raskaana--

Nii no,siis ainut varmistushan se testi on.. Mutta ajattelin nyt että ylireagoinkohan ja oliskohan se ihan turhaa hätäilyä.. ja ehkä tässä on myös osittain sitä pientä pelkoakin.
Aikoinani niitä testejä tein ihan kyllästymiseen asti.
Mä en nimittäin ole todellakaan valmis uudelleen raskaaksi vielä! Esikoinen on kolme ja nyt tämä toinen vasta 2kk...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos kovasti vaivaa niin tee testi! sillä ainaki selviäis.. mull sama tilanne, vauva 3kk ja epäilen että oon raskaana--

Nii no,siis ainut varmistushan se testi on.. Mutta ajattelin nyt että ylireagoinkohan ja oliskohan se ihan turhaa hätäilyä.. ja ehkä tässä on myös osittain sitä pientä pelkoakin.
Mä en nimittäin ole todellakaan valmis uudelleen raskaaksi vielä! Esikoinen on kolme ja nyt tämä toinen vasta 2kk...

ja ajattelitte sitten paneskella ilman ehkäisyä muutaman kerran?

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
no tuskimpa olet raskaana. Yhtä jos toistakin vuotoa aina synnytysten jälkeen ja varsinkin jos olet pillerit aloittanut.

Tätä todellakin toivon. Ajattelin vaan onko kenelläkään kokemusta raskaudesta heti synnytyksen jälkeen ja etenkin pillereiden aikana..

Alkuperäinen kirjoittaja .:

No,näin pääsi käymään.. katastrofi raskaus ei olisi mutta en kuitenkaan vielä mielellään raskaaksi tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

No,näin pääsi käymään.. katastrofi raskaus ei olisi mutta en kuitenkaan vielä mielellään raskaaksi tulisi.

vastaus kysymykseesi: voit olla raskaana

Yhteistyössä