H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Jotenkin halveksun sun kaltaisia ihmisiä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
No se on sinun ongelmasi!
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Taitaa muuten tuo kommenttisisi kertoa enemmän sinusta itsestäsi, kuin siitä ihmisestä joka ei jaa musiikkimakuasi...
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Taitaa muuten tuo kommenttisisi kertoa enemmän sinusta itsestäsi, kuin siitä ihmisestä joka ei jaa musiikkimakuasi...
Ei sentäs, mutta en menis missään nimessä haukkumaan sellaista musiikin lajia, mikä ei itseäni kiinnosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Ei sentäs, mutta en menis missään nimessä haukkumaan sellaista musiikin lajia, mikä ei itseäni kiinnosta![]()
No tuota kyllä minä ainakin kestän, jos jonkun mielestä minun musiikkimakuni/ soittoni on täysin suolesta, enkä sen johdosta sano kenellekään että "halveksin sun kaltasia ihmisiä".
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
No tuota kyllä minä ainakin kestän, jos jonkun mielestä minun musiikkimakuni/ soittoni on täysin suolesta, enkä sen johdosta sano kenellekään että "halveksin sun kaltasia ihmisiä".
Nimenomaan, sitä minä sanoinkin, älä lainaa tai kommentoi vääriä lauseita..
Sä kommentoitkin tuota ekaa, etkä mua?
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja muusikko:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tuollaisesta roskasta muutenkaan perusta, mutta vaikea uskoa...
Nimenomaan, sitä minä sanoinkin, älä lainaa tai kommentoi vääriä lauseita..
Sä kommentoitkin tuota ekaa, etkä mua?