Voiko kirpparimyynti olla kannattavaa?

Kun olisi aika laittaa pieniksi jääneitä lastenvaatteita, leluja sekä vähän käytettyjä omia vaatteita kiertoon, onko mahdollista päästä edes omilleen niiden kirpparimyynnissä? Kokeneilta myyjiltä vinkkejä, kiitos! Hyllykirppis vai oma myyntipöytä? Paljonko tavaraa kerralla myyntiin? :wave:
 
meillä paikka kirppiksellä ja pikkusen päälle 550e sieltä on tällähetkellä tullu et kyllä meillä on ainaskin kannattanut.. se 200e minimissään tullu joka kerta, riippuu tiesti onko ollu viikon vai kaks.
 
Mulla oli pöytä 2 viikkoa. Hinnat tosi alhasia, pääsääntösesti 0,10-2e, lähinnä lastenvaatetta. Kahdessa viikossa kertyi rahaa 220e, ja siitä kun vähentää pöytävuokran 50e (jonka kyllä maksoin etukäteen joten sain ton 220e käteen kun pöytävuokra loppu), niin voittoo jäi 170e. Olin tosi tyytyväinen, että pääsin eroon turhista tavaroista ja sain ihan kivan summan vaivanpalkkaakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja metsämökin emäntä:
Kun olisi aika laittaa pieniksi jääneitä lastenvaatteita, leluja sekä vähän käytettyjä omia vaatteita kiertoon, onko mahdollista päästä edes omilleen niiden kirpparimyynnissä? Kokeneilta myyjiltä vinkkejä, kiitos! Hyllykirppis vai oma myyntipöytä? Paljonko tavaraa kerralla myyntiin? :wave:
tarkotatko, että voitko saada niistä sitä hintaa jonka itse olet maksanut? no et todellakaan voi, mutta myyntipöydän hinnan voit saada.. Riippuu vähän millasta tavaraa on, jos paljon erilaista (kuppia, vaatetta, astiaa) niin vuokraisin kokonaisen pöydän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla oli pöytä 2 viikkoa. Hinnat tosi alhasia, pääsääntösesti 0,10-2e, lähinnä lastenvaatetta. Kahdessa viikossa kertyi rahaa 220e, ja siitä kun vähentää pöytävuokran 50e (jonka kyllä maksoin etukäteen joten sain ton 220e käteen kun pöytävuokra loppu), niin voittoo jäi 170e. Olin tosi tyytyväinen, että pääsin eroon turhista tavaroista ja sain ihan kivan summan vaivanpalkkaakin.
miten hemmetin paljon teillä oikeen on myytävää ku te tommosia summia saatte?? :eek:
mä en varmaan sais edes pöytärahoja takas vaikka halvalla möisinkin :whistle: :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla oli pöytä 2 viikkoa. Hinnat tosi alhasia, pääsääntösesti 0,10-2e, lähinnä lastenvaatetta. Kahdessa viikossa kertyi rahaa 220e, ja siitä kun vähentää pöytävuokran 50e (jonka kyllä maksoin etukäteen joten sain ton 220e käteen kun pöytävuokra loppu), niin voittoo jäi 170e. Olin tosi tyytyväinen, että pääsin eroon turhista tavaroista ja sain ihan kivan summan vaivanpalkkaakin.
miten hemmetin paljon teillä oikeen on myytävää ku te tommosia summia saatte?? :eek:
mä en varmaan sais edes pöytärahoja takas vaikka halvalla möisinkin :whistle: :ashamed: :D
No kuule, niin mäkin luulin, ettei sieltä mitään saa, ja tavotteena pidin et oon tyytyväinen jos pöytävuokran takas saa. Ja meinasin sit loppujen lopuks persauksilleni pudota kun kuulin loppusumman. Tosiaan pienistä muutaman euron jutuista kertyy iso summa, ja toisen roina on toisen aarre, sen sai kyllä huomata.
Olin tosi yllättynyt kyllä lopputuloksesta, mutta kuten tästäkin ketjusta todeta voi, toi mun myyntinihän oli vielä pientä moneen muuhun verrattuna. Tosin mulla ei ollu mitään kallista siellä, joka olis voinu loppusummaa nostaa kovin korkeelle... 3 Ikean isoa kassillista ja äp-laatikollisen tavaraa vein kahen viikon aikana, ja vajaan kassillisen jouduin tuomaan takas kotiin.
 
Mä varasin kirpparilta viime sunnuntaina pöydän kuukaudeksi maksoi 35e.Nyt huvikseni laskin paljonko oon 5päivässä tienannu niin n.23e on tän hetkinen saldo. :whistle: Niin ja naapureille sain myytyä 12e edestä vaatetta jonka olisin myös kirpparille kiikuttanut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla oli pöytä 2 viikkoa. Hinnat tosi alhasia, pääsääntösesti 0,10-2e, lähinnä lastenvaatetta. Kahdessa viikossa kertyi rahaa 220e, ja siitä kun vähentää pöytävuokran 50e (jonka kyllä maksoin etukäteen joten sain ton 220e käteen kun pöytävuokra loppu), niin voittoo jäi 170e. Olin tosi tyytyväinen, että pääsin eroon turhista tavaroista ja sain ihan kivan summan vaivanpalkkaakin.
miten hemmetin paljon teillä oikeen on myytävää ku te tommosia summia saatte?? :eek:
mä en varmaan sais edes pöytärahoja takas vaikka halvalla möisinkin :whistle: :ashamed: :D
No kuule, niin mäkin luulin, ettei sieltä mitään saa, ja tavotteena pidin et oon tyytyväinen jos pöytävuokran takas saa. Ja meinasin sit loppujen lopuks persauksilleni pudota kun kuulin loppusumman. Tosiaan pienistä muutaman euron jutuista kertyy iso summa, ja toisen roina on toisen aarre, sen sai kyllä huomata.
Olin tosi yllättynyt kyllä lopputuloksesta, mutta kuten tästäkin ketjusta todeta voi, toi mun myyntinihän oli vielä pientä moneen muuhun verrattuna. Tosin mulla ei ollu mitään kallista siellä, joka olis voinu loppusummaa nostaa kovin korkeelle... 3 Ikean isoa kassillista ja äp-laatikollisen tavaraa vein kahen viikon aikana, ja vajaan kassillisen jouduin tuomaan takas kotiin.
aivan,mutta multa ei varmaa löytys edes muovipussillista tavaraa ku mä inhoon kaikkea ylimäärästä ni heittelin sit aina roskiin niitä tai vien kierrätykseen :/
 
Vieras: En toki tarkoita enempää kuin uuden hinta, vaan kirpparihyllypaikan yli jäävää summaa. Muista vastauksista päätellen se on siis mahdollista! Olen miettinyt, että tarjontaa on kuitenkin paljon, ja uusiakin vaatteita saa usein niin edullisesti että ostaako kukaan käytettyä. Mutta hyvä jos ostaa, itsekin olen hankkinut sekä lapsille että itselleni paljon hyviä vaatteita käytettyinä. Tosin olen saanut niitä ilmaiseksikin, sukulaisilta ja tuttavapiiristä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsämökin emäntä:
Vieras: En toki tarkoita enempää kuin uuden hinta, vaan kirpparihyllypaikan yli jäävää summaa. Muista vastauksista päätellen se on siis mahdollista! Olen miettinyt, että tarjontaa on kuitenkin paljon, ja uusiakin vaatteita saa usein niin edullisesti että ostaako kukaan käytettyä. Mutta hyvä jos ostaa, itsekin olen hankkinut sekä lapsille että itselleni paljon hyviä vaatteita käytettyinä. Tosin olen saanut niitä ilmaiseksikin, sukulaisilta ja tuttavapiiristä.
Pienellä hinnalla hyväkuntoiset, siistit ja tahrattomat vaatteet menevät kuin kuumille kiville.
 
Kaksi kertaa mulla on ollut kirpparipöytä ja molemmilla kerroilla käteen jäi reilusti yli 200e. Ei ole varastettu mitään. Vaatteiden silittäminen ja laputtaminen on vain niiiin ankeaa puuhaa. Pöytää olen käynyt siistimässä melkein päivittäin, sillä jotkut ostajat jättävät jälkeensä pöydälle pengotun, epämääräisen, kasan vaatteita. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsämökin emäntä:
Niin, ja oletteko silittäneet myytävät vaatteet? Kuvittelisin, et vois vaikuttaa myyntiin, mut on aikamoinen urakka, kotikäytössä minulla ei ole aikaa tai voimia silitellä paitsi poikkeustapauksissa. :D
Mä en silittänyt, mut pesin kyllä kaikki vaatteet uudestaan, vaikka puhtaita olivatkin, mut laatikossa olleet jotkut jo parikin vuotta.

 
Nalkuttava Talomies
Olen kyllä vakuuttunut, että ne ihmiset, jotka kehuvat saavansa useita satoja euroja voittoa kirpparilla, ja vielä alhaisilla hinnoilla ovat myös investoineet kyseiseen tavaraan hurjia summia.

Juu, kyllä olen paljon rahaa saanut kirpputorilta, mutta olen myös myynyt anopin vanhoja aarteita, ukon mummin "perintöjä" ja meidän pojalla on _paljon_ vaatetta aina käytössä. Ei voi 5 collegehousun, ja kolmen teepparin omistajalta jäädä yhtään mitään myytävää käytön jälkeen. Niitä rahoja joita (alesta huolimatta) olen vaatteisiin pistänyt, ei koskaan takaisin saada.
 
v
Ai niin ja kaveri sai just kahden viikon myyntiajan jälkeen päälle 500?, eikä ollut mitään merkkijuttuja, vaan tavallista lasten vaatetta (tyyliin h&m jne.), omaa ja miehen vaatetta, sisustusjuttuja yms.
 
s.s
mun paras saavutus oli 711e viikosta ja yleensä saan 400-500e:n välissä viikosta ja tyttöjen vaatteita myyn pois (poikien vaatteet annan naapuriin) kaikki vaatteet pesen ja osittain silitän
 
riippuu millainen työllisyystilanne on paikkakunnalla, ainaki meillä vaikutti heti kun monella on uhattuna työpaikka niin eipä menny kaupaksi vaikka hinnat oli tosi alhaiset ja tavara priimaa melkein uusia olivat..
 
Mä sain kesäkuussa hyllykirpparilla (6päivää ) 480euroa. En sitten tiedä kuinka paljon varastettiin, kun ei sieltä saanut lappuja, se jäi vähän harmittamaan. Mulla oli myynnissä kirjoja, dvd:tä, sisustustavaraa, vähän vaatteita yms pikkutavaraa.
Vien sinne joka päivä lisää uutta tavaraa, useimmiten 2 kertaa päivässä ja vikana päivänä oli puoleen hintaan.
 

Yhteistyössä