L
"lada"
Vieras
Vielä puuttuu että palsatan kovin häirikkö tulee mainostamaan jeesuspiikkiään mikä myös ehkäisee!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meilläpä onkin täysimetys ehkäisynä :saint:
Tapellaaks seuraavaksi siitä?![]()
Meilläpä onkin täysimetys ehkäisynä :saint:
Tapellaaks seuraavaksi siitä?![]()
Mieluummin eiMutta ei sekään mikään ehkäisykeino ole, kuten varmaan itsekin tiedät
![]()
Kyllä se ehkäisyneuvolan mukaan on kohtuullisen hyvä ehkäisy ekat 6 kuukautta(ko) se nyt oli...98% on varmuus.
Niin, siihenhän se 98% kai perustuukin, että joillekin käy ohraisesti. Muutenhan se olisi 100%.Mulla alkoi menkat 3,5 kk synnytyksestä kummankin jälkeen ja toista täysimetin 4 kk, toista 6 kk. Että jos olis pelkkään imetyksen mahtiin luottanut ni olis saattanu ohraisesti käydä.
voiko siitä oikeesti tulla raskaaksi. meillä se ollut ehkäisynä jo vuoden enkä minä ainakaan ole tullut. mietin vaan onko oikeesti joku joka on tullut raskaaksi vai onko tämä oikeesti luotettava ehkäisykeino?
P.S. Hyvää nimipäivää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26882865:Mä en ainakaan haluaisi niin kontrollifriikkiä miestä, joka moiseen suostuisi! :O Soft-core kontrollifriikki mies olisi sellainen, joka haluaa koiran. (Inhoaisin jo karvaturriakin, jos sellainen omissa nurkissa majailisi.) Hard-core kontrollifriikki mies puolestaan käskyttää jopa omaa munaansa lopettamaan touhut juuri, kun meno on hurjimmillaan! :O Kammottavaa olisi..
Mitä vittua tuttipullo!
Alkuperäinen kirjoittaja mi-tä?;26882029:Voi loikkiva jeesus. Luitteko ikinä niitä kondomin käyttöohjeita? Käytittekö niitä sisäisesti vai ulkoisesti?
voiko siitä oikeesti tulla raskaaksi. meillä se ollut ehkäisynä jo vuoden enkä minä ainakaan ole tullut. mietin vaan onko oikeesti joku joka on tullut raskaaksi vai onko tämä oikeesti luotettava ehkäisykeino?