voiko keskeytetystä yhdynnästä tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieluummin ei :D Mutta ei sekään mikään ehkäisykeino ole, kuten varmaan itsekin tiedät ;)

Kyllä se ehkäisyneuvolan mukaan on kohtuullisen hyvä ehkäisy ekat 6 kuukautta(ko) se nyt oli...98% on varmuus.

Mutta en ajatellut uskaltaa luottaa siihen ihan puolta vuotta kuitenkaan, parin viikon päästä on jälkitarkastus ja meinaan jotain "virallisempaa" ehkäisyä keksiä myös.

voiko siitä oikeesti tulla raskaaksi. meillä se ollut ehkäisynä jo vuoden enkä minä ainakaan ole tullut. mietin vaan onko oikeesti joku joka on tullut raskaaksi vai onko tämä oikeesti luotettava ehkäisykeino?

Mä en ainakaan haluaisi niin kontrollifriikkiä miestä, joka moiseen suostuisi! :O Soft-core kontrollifriikki mies olisi sellainen, joka haluaa koiran. (Inhoaisin jo karvaturriakin, jos sellainen omissa nurkissa majailisi.) Hard-core kontrollifriikki mies puolestaan käskyttää jopa omaa munaansa lopettamaan touhut juuri, kun meno on hurjimmillaan! :O Kammottavaa olisi..

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26882865:
Mä en ainakaan haluaisi niin kontrollifriikkiä miestä, joka moiseen suostuisi! :O Soft-core kontrollifriikki mies olisi sellainen, joka haluaa koiran. (Inhoaisin jo karvaturriakin, jos sellainen omissa nurkissa majailisi.) Hard-core kontrollifriikki mies puolestaan käskyttää jopa omaa munaansa lopettamaan touhut juuri, kun meno on hurjimmillaan! :O Kammottavaa olisi..

Mitä vittua tuttipullo!

voiko siitä oikeesti tulla raskaaksi. meillä se ollut ehkäisynä jo vuoden enkä minä ainakaan ole tullut. mietin vaan onko oikeesti joku joka on tullut raskaaksi vai onko tämä oikeesti luotettava ehkäisykeino?

Tuttavaperheen "Keskeytetty Yhdyntä" täytti toissapäivänä 1v3kk. Meidän "Varmat Päivät" samoten täytti kuun alussa 1v3kk.. :D

Tää oli mun ja mun exän "ehkäsy"..en tullut raskaaksi, mutta mies ei kyl oikein tykänny kun ois halunnu tulla sisälle..ei ois tarvinnu joka kerta stressata et saako ajoissa pois..et jotenki se ei tunnu niin hyvälle ku se et saa antaa mennä vaan :D

Reilu vuoden verran tätä käytettiin...eikä voi sanoo ettei oltas hedelmällisiä...mulla on nyt uuden miehen kans lapsi ja exällä nykyisen muijansa kaa :)

Yhteistyössä